Du har ju redan besvarat frågan klart tanten ska ha en Miata (MX5 låter tuffare)

Nä men faktiskt en jäkligt kul bil och bland dom skottsäkrare på marknaden. Känslan i växellådan slår många "finare" bilar på fingrarna, galet exakt.
Merca och Bmw är väl inga favoriter i mina ögon men ett varningens finger för deras usla vinteregenskaper, det som håller dem på vägen är elektroniken (noll känsla) och ska man upp för en backe ja då står man där. På somrarna kan dom dock vara ganska trevliga, fast Merca e skräp ändå med tanke på vad dom försöker vara.
Ska det prompt vara en frisörkärra så är Boxter bra bilar men visst kan servicekostnaderna vara lite väl ogrundade.
S2000, dock djävulskt bullriga men buskul när man får varva lite.
Toyota Corolla/Yaris T-sport, Honda Type R där Toyotorna är de mer städade och utan lastbilsväxelspak (smaksak). Type R är väl kanske lite 2 fast 2 crapy men ex faceliftade Corolla, 2005- tror jag, tycker jag är rätt snygg, haft en sådan.
BMW 1 serie, inte helt uppdaterad på kvalité men förmodat bättre vinteregenskaper än de större modellerna, rwd, breda däck och vinter = no good odugling.
Skulle man tänka familjebil i den prisklassen så har Honda Accord 04-05 förvånansvärt trevliga köregenskaper för att vara fwd familyAfwagon.