asgas
Medlem
konstigt tycker s borde ha mjukare o finare fjädring för offroadkörning bara.. men men! =) Jag kör hellre me hårdare fjädring o offrar kvaliten på slingan då de kommer bli mest gata.. Brukar man få ge för att bygga om fjädringen? Är de ngt som rekommenderas på samtliga modeller för lite vassare gatbruk?



