sjukt vad föräldrar gör med sina barn

Och ännu en som inte har en jävla aning om vad han snackar om..

seriöst. ta o landa på jorden... du bygger inte muskler som en bodybuilder på enbart lagliga preparat. däremed basta.

Edit. nu pratar vi inte nån sm i bodybuilding i svea rike. utan mer som de tyngre killarna i mr. universe osv.

Last edited:
seriöst. ta o landa på jorden... du bygger inte muskler som en bodybuilder på enbart lagliga preparat. däremed basta.

Edit. nu pratar vi inte nån sm i bodybuilding i svea rike. utan mer som de tyngre killarna i mr. universe osv.

Seriöst, ta och landa på jorden - det finns bodybuilderklasser på -70kg.

Ang edit: Det kanske vore en idé att klargöra det när du kommer med ett sådant påstående...

De finns fler tävlingar än Mr. Universe..

Seriöst, ta och landa på jorden - det finns bodybuilderklasser på -70kg.

Ang edit: Det kanske vore en idé att klargöra det när du kommer med ett sådant påstående...

De är inte bara Mr Universe som är kroppsbyggning..

är väl medveten om att det finns viktklasser. Nä du har rätt. var väl förhastat att skriva bodybuilding som en generell grej. Sorry för det.

Kolla på killarna i K1 och MMA cirkusen
Dom e ju i jääävligt fin form.

Renlevnadskillar det där, riktiga hyvens prickar:rolleyes:

Säger ni något annat så är ni fan lika naiva som mitt ex...

Helt rätt, men dom skulle knappast score'a några poäng i en bodybuildingtävling.

Visst fan är killarna i K1 mma ufc mm riktigt vältränade men nog fan ser många av dem lite lönnfeta ut.

En kollega till mig är 60+. han är riktigt vältränad, skulle springa åttor runt de flesta av oss här, trots det ser han fet och otränad ut. nu var det ju inte riktigt kondition det var tal om här. man kan vara halvrund och ändå ha en jäkla kondis.

Last edited:
För övrigt så hävdar jag fortfarande att man knappast kommer i tävlingsform utan preparat, lagliga som olagliga (finns säkert vissa som gjort/gör det men de är inte många).

:va

Nog för att lagliga preparat kan göra att man ökar i muskelmassa fortare, men vid tävling används inga preparat för att ge "tävlingsformen"

Varför argumentera om något du inte har någon som helst kunskap om?
Alla vet inte allt om allt, acceptera det..

Hur många professionella kampsportare känner du? :rolleyes:

Inte? fettbrännare osv mm och allt vad dom nu heter då?

Fettförbrännare köper tanter på tv-shop, det har inget med kroppsbyggning att göra

Nog för att i princip alla kroppsbyggare använder proteinpulver och aminosyror men det är bara beståndsdelar ur mat som gör det lättare och aningen effektivare. Inget absolut nödvändigt, och det går utmärkt att komma i tävlingsform utan preparat.

Last edited:
äsch ungen va ju nöjd -det såg man på han, så om han gillar å träna så låt han göra det. tyckte inte det där såg ut att vara nåt annat än naturliga muskler. hade en polare som såg nästintill likadan ut när han va 9 och han har inga fysiska men av det idag. (och det va inga steroider inblandade)

tycker det är mer freak-varning på den här
http://www.youtube.com/watch?v=KUzNcheoY6U

för övrigt fick jag nu en vision av att skaffa 100 ungar och i mitt eget träningscentrum uppfostra dem med start från 3 års ålder precis så som jag vill ha dom. tänk va mycket bättre världen skulle bli när jag släppte ut dem 12 år senare

Last edited:
:va

Nog för att lagliga preparat kan göra att man ökar i muskelmassa fortare, men vid tävling används inga preparat för att ge "tävlingsformen"

Varför argumentera om något du inte har någon som helst kunskap om?
Alla vet inte allt om allt, acceptera det..

Helt utan kunskap är det bara du som tror jag inte har. har tillräcklig koll för att veta att du inte bygger en bodybuildarkropp på enbart nyttig kost(vilket ingen gör, för ALLA petar i sig proteinpulver, aminosyror o andra diverse kapslar).

och jag kan ju säga så här. käkade jag preparat mm osv(lagliga som olagliga) skulle jag knappast heller sitta o erkänna det eller erkänna att de som håller på med sporten gör det heller. varför ens försöka sitta o försöka förklara att bodybuilding är en ren sport när den inte är det och att ALLA vet det.

men som sagt inte min business vad folk petar i sig. upp till var o en.

Tänker inte föra diskussionen vidare heller då både du och jag har olika uppfattning om saken och vi kommer inte komma nån vart med den. Kan återkomma i frågan när jag nån gång väl kommer till skott och går till gymet för att bygga, så kan jag säga bu eller bä då om det går att bygga på vanlig kost eller inte. vilket som går fortast eller långsammast etc

Last edited:
För övrigt så hävdar jag fortfarande att man knappast kommer i tävlingsform utan preparat, lagliga som olagliga (finns säkert vissa som gjort/gör det men de är inte många).

Och helt plötsligt när du säger att det kanske finns någon så kan man svara med att det inte finns många filmer med ungar som dessa två i tråden... alltså kan de mycket väl vara undantagen som bekräftar regeln. ;)

Och helt plötsligt när du säger att det kanske finns någon så kan man svara med att det inte finns många filmer med ungar som dessa två i tråden... alltså kan de mycket väl vara undantagen som bekräftar regeln. ;)

jag är varken bodybuildarexpert, dr, eller träningsexpert. men det lilla jag hållt på med träning säger mig iaf det jag hävdar.

Sen finns det alltid undantag ja. och likväl kan du ha väldigt rätt :D

Edit: jag är tyvärr till ert stora förtret inte en sån person som kommer hävda min rätt bara för att, kom med bra bevis och argument etc etc så är jag inte sen att ändra åsikt och erkänna att jag tyckt/handlat fel. men hittills har det inte kommit några såna.

Last edited:
jag är varken bodybuildarexpert, dr, eller träningsexpert. men det lilla jag hållt på med träning säger mig iaf det jag hävdar.

Sen finns det alltid undantag ja. och likväl kan du ha väldigt rätt :D

Edit: jag är tyvärr till ert stora förtret inte en sån person som kommer hävda min rätt bara för att, kom med bra bevis och argument etc etc så är jag inte sen att ändra åsikt och erkänna att jag tyckt/handlat fel. men hittills har det inte kommit några såna.

Så du har hållt på med träning... jag gissar lite spontant och inte i form av en bodybuilder... och av den ringa träning du gjort så anser du att man inte får muskler som dessa pojkar?

Det är STOR skillnad på disciplinerad träning och vardagsträning, det har jag lärt mig och jag är inget muskelknippe precis.

Så du har hållt på med träning... jag gissar lite spontant och inte i form av en bodybuilder... och av den ringa träning du gjort så anser du att man inte får muskler som dessa pojkar?

Det är STOR skillnad på disciplinerad träning och vardagsträning, det har jag lärt mig och jag är inget muskelknippe precis.

jo jag har tränat seriöst, och nej inte på nån bodybuildernivå. klart man bygger muskler, men knappast av den kalibern som de killarna som tävlar har.

vad e det för skillnad på att träna 5-6 dagar i veckan och att träna disciplinerat?

som jag skrev innan. ge mig fakta/bevis för att man kan bygga muskler som en bodybuilder utan några som helst preparat/kosttillskott osv etc så ska jag ändra åsikt.

Last edited:
jo jag har tränat seriöst, och nej inte på nån bodybuildernivå. klart man bygger muskler, men knappast av den kalibern som de killarna som tävlar har.

vad e det för skillnad på att träna 5-6 dagar i veckan och att träna disciplinerat?

som jag skrev innan. ge mig fakta/bevis för att man kan bygga muskler som en bodybuilder utan några som helst preparat/kosttillskott osv etc så ska jag ändra åsikt.

Skilllnaden i det här fallet är att börja tidigt och faktiskt hålla disciplin tidigt, vilket många inte gör utan de tränar i stötar så att säga och sen i äldre år så måste de använda preparat för att få resultat.

Skilllnaden i det här fallet är att börja tidigt och faktiskt hålla disciplin tidigt, vilket många inte gör utan de tränar i stötar så att säga och sen i äldre år så måste de använda preparat för att få resultat.
ja rätt logiskt. allt bygger ju på en bra grund.

Hur många professionella kampsportare känner du? :rolleyes:

Inga, men för några år sedan så kände jag en kille som var barndomsvän med en del kända killar från den svenska biten av K1 och historierna man fick höra där ifrån var allt annat än rumsrena.

Och min fd chef var även vän med en del av de där killarna och varken han eller dom var speciellt drogfria på alla sätt och vis.

Och så fick jag lite höra lite mer från två killar som brukade hänga på samma gym och höll på med lite skumma affärer där....

Sen har vi ju tex shean sherk i MMA som skulle gå titelmatch, båda han och hans motståndare åkte på dopingtesterna innan finalen..

Så jag har haft pålitlig information, annars skulle jag inte säga något :tummenupp

Nöjd?

Last edited:
Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back