sjukt vad föräldrar gör med sina barn

Sjukt är bara förnamnet.
De preparat han knaprar är antagligen godkända där borta i Vitryssland, men knappast här i Svedala...

Löjligt att han säger att han inte använder preparat, det är omöjligt för kids att se ut sådär utan några preparat...

Jag gillart, ungen gillart. Är vi båda sjuka?

Att ungen gillart är väl inte så konstigt om han nu ser upp till sin far, som hejjar på honom etc. ungen är för liten för sitt bästa.

Sjukt var bara förnamnet... men som sagt, smaken är som baken. Rätt så delad och det vore för djävla tråkigt om alla tyckte likadant :D

Att ungen gillart är väl inte så konstigt om han nu ser upp till sin far, som hejjar på honom etc. ungen är för liten för sitt bästa.

Sjukt var bara förnamnet... men som sagt, smaken är som baken. Rätt så delad och det vore för djävla tråkigt om alla tyckte likadant :D

Är det förfärligt och sjukt att ett barn tränar? Varför?

Nu får vi inte reda på mycket om deras rutiner, men man får väl anta att ungen hinner kasta boll och leka också

'Visst är det fascinerande, men ett barn ska få vara ett barn och inge föremål som uppfyller föräldrarnas drömmar.
Detta är nog det värsta jag sett, jag hoppas inte pappan pumpar i ungen en massa olagliga preparat eller liknande.'

[YOUTUBE-ID]yQ_LqtcpDZI&feature=fvw[/YOUTUBE-ID]

:gnissla

Är det förfärligt och sjukt att ett barn tränar? Varför?

Tror du på allvar att en sån liten unge tränar självmant?

Nu får vi inte reda på mycket om deras rutiner, men man får väl anta att ungen hinner kasta boll och leka också

Nä dem vet vi ju inte mycket om. men som en annan skrev, lär ju knappast gå att ordna den sortens muskler utan preparat.

Det får vi hoppas för barnets skull.

Men som jag skrev tidigare. allas åsikter är olika, jag tycker det är sjukt. Du verkar inte tycka det. tycker inte illa om dig för det. alla har rätt till egen åsikt.

hur tidigt började inte tiger woods golfa(eller rättare sagt, hur tidigt startade inte pappa earl med tiger)? vem vet den här killen kanske blir världsstjärna inom gymnastik eller nåt liknande.

Dom två pojkarna kommer nog inte leva så länge med tanke på den belastningen de utsatts för.

Ett barns kropp har inte förmåga att bygga en sådan kropp utan starka preparat.

'Visst är det fascinerande, men ett barn ska få vara ett barn och inge föremål som uppfyller föräldrarnas drömmar.
Detta är nog det värsta jag sett, jag hoppas inte pappan pumpar i ungen en massa olagliga preparat eller liknande.'

[YOUTUBE-ID]yQ_LqtcpDZI&feature=fvw[/YOUTUBE-ID]

:gnissla

Gud vad söt ungen i mitten är :banana

Tror du på allvar att en sån liten unge tränar självmant?

Nä dem vet vi ju inte mycket om. men som en annan skrev, lär ju knappast gå att ordna den sortens muskler utan preparat.

Det får vi hoppas för barnets skull.

Men som jag skrev tidigare. allas åsikter är olika, jag tycker det är sjukt. Du verkar inte tycka det. tycker inte illa om dig för det. alla har rätt till egen åsikt.

hur tidigt började inte tiger woods golfa(eller rättare sagt, hur tidigt startade inte pappa earl med tiger)? vem vet den här killen kanske blir världsstjärna inom gymnastik eller nåt liknande.

Jag började själv styrketräna i 10-årsåldern då min pappa släpade med mig till gymmet en gång, och jag började gilla det. Jag skulle ju aldrig komma på idén själv.. Jag antar att detta är ett liknande fall

Jag vet inte hur en barns testonivåer ser ut och deras förmåga att bygga muskler. Det är ju inte speciellt utforskat om man säger så.. Har pappan preppat ungen är det ju självklart skamligt, men så tror jag inte de ligger till.

För mig är det bara en pappa som peppat sin son till att träna i tidig ålder, och han älskar det..

För mig är det bara en pappa som peppat sin son till att träna i tidig ålder, och han älskar det..

Är du blåögd :va
Att träna när man är liten är inget fel på, om det görs under kontrollerade former.
Min lillasyster har tränat Balett och Konståkning sen hon var 4 år, 6 timmar fysträning om dagen.
Men hon har inga synbara muskler.

Och den lille hercules ser ju plötsligt rätt normalt tränad ut, men han har ju dragit ner till bara 4x90 min i veckan :rolleyes:
Det var ju bara hans pappa som hamnade i finkan. HMMM :va

Är du blåögd :va
Att träna när man är liten är inget fel på, om det görs under kontrollerade former.
Min lillasyster har tränat Balett och Konståkning sen hon var 4 år, 6 timmar fysträning om dagen.
Men hon har inga synbara muskler.

Och den lille hercules ser ju plötsligt rätt normalt tränad ut, men han har ju dragit ner till bara 4x90 min i veckan :rolleyes:
Det var ju bara hans pappa som hamnade i finkan. HMMM :va

Du kan ju inte jämföra en skridskoåkare med en tyngdlyftare.
Varför var Gunde Svan så tanig när han tränade så många timmar var dag? :rolleyes:
Du kan inte heller jämföra tjejer och killar..

Jag började själv styrketräna i 10-årsåldern då min pappa släpade med mig till gymmet en gång, och jag började gilla det. Jag skulle ju aldrig komma på idén själv.. Jag antar att detta är ett liknande fall

Jag vet inte hur en barns testonivåer ser ut och deras förmåga att bygga muskler. Det är ju inte speciellt utforskat om man säger så.. Har pappan preppat ungen är det ju självklart skamligt, men så tror jag inte de ligger till.

i rest my case...

tänker inte sänka mig till din nivå, då du vinner på ren rutin.....

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back