Vad fick dig att le idag?

En rolig men elak historia:

Från Bullen i SVT: "Jag är en 14-årig arabisk tjej som fortfarande är oskuld. Tror ni att min bror är bög?"

:rofl

Det hårdtränas just nu inför bodybuildingträning, varför alla tävlande stapplar runt på gymet och ser ut som knölvalar.
Igår utspelades denna konversation:
Knölval 1: -Öhh, fan vad mycket knölar du har överallt, e du allergisk mot nåt?
Knölval 2: -Vikter.

... en svårt knäpp moderator med magen full av lussebullar.
Och glögg och julmust och kaffe och pepparkaksscones.
Le förresten, jag gapskrattade.

Bejbi, jo mejd maj dej! :kiss

Första skoterkörningen i år. :)
Bra fart på nya skotern.

Blev dock bara ~400m körning då jag väntar på ny matta.

1.jpg

2.jpg

Tjejer står inte upp o pinkar...

NÅN lägger alltså snö i er dusch. Det måste väl finnas nån annanstans ni kan lägga det, hur tätt har ni det mellan husen egentligen :D

Denna någon har nu kommit på ett bättre sätt; lägga snön i toalettstolen o trots att man trodde att man vid det här laget skulle vara förberedd på det mesta så hördes nog :tuttar skrik lång när man satte sig på den iskalla snön *tjuter av skratt över att han har lyckats med ännu ett praktical joke :rofl

Last edited:
Vrid (eller svinga är kanske ett bättra ord) överkroppen innan hoppet, så kommer benen och brädan automatiskt :tummenupp

jo det har jag fått lära mig :) det konstiga är att jag har inga problem att göra en 180 flatland, men från en kicker så fattas det några grader för att landa bra :gnissla

jo det har jag fått lära mig :) det konstiga är att jag har inga problem att göra en 180 flatland, men från en kicker så fattas det några grader för att landa bra :gnissla

Då ska du skära lite snett just innan du lämnar hoppet, då kan du kanske tjäna in de få grader som fattas! Jag svingade ganska mycket med armarna i början med, kanske hjälper dig lite också för att få lite extra kraft i snurren!

Då ska du skära lite snett just innan du lämnar hoppet, då kan du kanske tjäna in de få grader som fattas! Jag svingade ganska mycket med armarna i början med, kanske hjälper dig lite också för att få lite extra kraft i snurren!

hmmm får testa det nästa gång, tror det handlar lite om att jag inte kan släppa dragrepet fören precis innan kickern för att få fart :(

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back