Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Ni har säkert noterat att det höjs röster som säger att Euron kommer att kollapsa. Ett dödsdömt samarbete.
Vad tror ni?
Vad tror ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad hade du då tyckt om de nordiska länderna skaffar sig en gemensam valuta och de sydeuropeiska länderna skaffar sin för att nämna ett exempel?
Japp, ett dödsdömt projekt som kommer att haverera förr eller senare. Möjligtvis blir det handfull EU-länder kvar som fortsätter med Euron, men någon stor roll som USAdollar-wannabe kommer den inte att bli.
Finns ju ingen mening. Då kan vi lika gärna gå tillbaka till att ha var sin valuta.
De länder som infört valutan har generellt sett fått högre priser samt alla övriga omkostnader som drabbar främst småföretagare.
Men lustigt nog blir det omröstning tills befolkningen säger JA! Efter det finns det ingen återvänd.
Ja, de är tjurskalliga de där politikerna...
De flesta människorna röstade väl för Euron med främsta argument att "du slipper växla så mycket mynt när du är ute och reser".
Att valutasamarbetet påverkar så mycket mer glömdes nog bort.

Vi har inte Euro i S. Men det var nog inte så du menade![]()

Ja, de är tjurskalliga de där politikerna...
De flesta människorna röstade väl för Euron med främsta argument att "du slipper växla så mycket mynt när du är ute och reser".
Att valutasamarbetet påverkar så mycket mer glömdes nog bort.
På samma sätt som väldigt många röstade JA till EU " för då kan vi köpa öl och vin på Ica"
Det vet vi ju hur det gick med den saken....
(inte för att jag beklagar det, för min del räcker det om systemet är öppet onsdagar jämna veckor....)
Beställ allt du behöver på nätet så slipper du traska runt till butikerna.
Jag konsumerar kanske en platta öl om året, finsprit har jag fulla skåpet av, presenter och tax-free köp, så det köper jag aldrig.
(inte för att jag beklagar det, för min del räcker det om systemet är öppet onsdagar jämna veckor....)
Tillräckligt smarta för att inte rösta igenom Euron...Bortsett en kultur av hårt arbete och utbildningsnivå, något som är på G att utarmas. Vad är vi då?
Tillräckligt smarta för att inte rösta igenom Euron...
Fan vet, folk brukar ju gå på det dom blir ilurade i tv å i aftonblaskan och sexpressen. Den grå massan tänker sällan efter utan tar det som låter bra i media, alternativt det nån kändis bloggar omTillräckligt smarta för att inte rösta igenom Euron...

|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |