Sveriges snyggaste RR-hoj 2010 - Kandidater

Status
Ej öppen för fler svar.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Rejäl lågsäsong har i racingforumet så vad säger ni om att starta en omröstning om 2010-års snyggaste svenska RR-hoj?

Tänkte att vi kunde lista kandidaterna i den här tråden och sedan skapar jag en omröstningstråd om någon vecka där vinnaren koras.

Kravet för att hojen ska få vara med är att den deltagit i minst 1 svensk tävling och körs av en svensk. I övrigt är alla hojar välkomna, så väl fyrtakt som tvåtakt, sprinthojar, ERF-hojar osv.

Fyll på med era förslag :)

EDIT: Genom att klicka på Gilla på bidragen kan ni visa vilka som ska "gå vidare"
 
Last edited:
det är alltså bara hojen (lacken mm) som räknas, inte bilden i sig?

årets bästa svenska RR bild kanske vore en annan tråd?
 
Jag tycker Bergman bröderna fick till sina hojar i år. Läcker blå färg som gör sig bäst i verkligheten :)

1277583100_resized.jpg
 
Förslag!!! man röstar med gilla knappen, flest röster vinner!!!

Jag nominerar Gustavs Yamaha
Orkar inte sno en bild från good-stuff men alla vet nog vilken hoj som är hans... :)

Antik blårykare med bucklig tank, njä då är Mattias skitraka med knullputs (eftersom han aldrig kör) fräckare!!!
 
Last edited:
Förslag!!! man röstar med gilla knappen, flest röster vinner!!!
Jag uppdaterade första inlägget för ett tag sedan och la till att vi kan utse kandidaterna med hjälp av Gilla-knappen.

Då kan man dessutom "gilla" fler och får sedan ta det avgörande beslutet i den "riktiga" omröstningen. Vi vill ju inte att det här ska gå för fort, det gäller att dra ut på skiten så vi har något vettigt att göra :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top