Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kan prova en hos bröderna hörbergs i lödde![]()
var hos bröderna hörbergs tittade på ducati 998 dom ifrågasatte nästan om jag hade råd fick knappt provköra sätter inte min fot där igen
var hos bröderna hörbergs tittade på ducati 998 dom ifrågasatte nästan om jag hade råd fick knappt provköra sätter inte min fot där igen
När jag var och tittade på hojar för ja skulle köpa en ny så var brödrarna hörbergs de stället jag blev bäst bemött på och fick service direkt!
Annat var de på Yamaha center och honda där de bara kollar snett på en.
Hallå grabbarna grus & co.
Såg att KTM gör en uppdatering på sin RC8R
Kanske kan vara något för er som gillar två kannor i motor?![]()
Har du köpt sp1? om du gör det så blir jag lite avundsjuk för det är en riktigt grann hojmen Olof titta också på aprilian har bara hört bra saker om den! det är kanske något för Piggis också.
Hur går det för Piggis? Har du bestämt dig om du ska byta upp dig från din Koreanska riskokare??![]()
I nu läget så har jag inte råd att byta hoj. Pengarna som jag tjänar ska gå till lite andra saker.. kanske efter nyår man kan börja tänka på ny hoj igen. men just nu känns de som om jag kommer att köra på min koreanska leksak en sommar till
Din hoj är väl ganska jämförbar med er6f?
Du har väl dock 80hk i den?
Jag var nästan inne på en hyosung först men naken då , blev dock er6 för ja visste inte vad de var för kvalite på hyosung.
Men annars är du nöjd?
ja den har 80hk och den duger perfekt som en fösta hoj och jag e supernöjd med den... men man skulle ju vilja ha lite mer tryck men samtidigt så får jag var extra nöjd med den billiga försäkringen.. ligger på knapp 3000 om året
Naken hojar e inget som jag personligen har fastnat för![]()
ja den har 80hk och den duger perfekt som en fösta hoj och jag e supernöjd med den... men man skulle ju vilja ha lite mer tryck men samtidigt så får jag var extra nöjd med den billiga försäkringen.. ligger på knapp 3000 om året
Naken hojar e inget som jag personligen har fastnat för![]()
Att lära sig köra kurvor handlar inte om vilken hoj man har och hur många hk den har. Det handlar om föraren. Det finns de (600cc) som piskar skiten ur de som kör 1000cc på kurviga vägar. Sålänge man inte tävlar om vem som är sabbast rakt fram så spelar det i stort sätt ingen roll om man sitter på en 600cc, 750cc, 1000cc osv.. Och hur kul är det att köra rakt fram eller hur? Men det är alltid skojj o känna kraften när man vill dra på!Jag har kört 600cc innan och den hojen dög hur bra som helst till en nybörjare, men sen vill man alltid ha lite mer o större. hehe
![]()
När ska du köpa något mer och lite större då kriss?
Det kommer det med en dag!![]()
![]()
![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |