barbazoo
adrenaline mc
Någon som testat hotbodies kåpglas?
El ngt annat ställe som säljer bra sådana ej höga.
http://www.hotbodiesracing.com
http://www.hotbodiesracing.com/se/prod_25_kApglas_suzuki_2007-08_gsx-r_1000
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hola!
Har kört 1800 mil ca, och har börjat se 3-4 stycken o-ringar på kedjan som gått av och pekar upp som små spröt här och var längs kedjan. Dreven är ganska fina fortfarande. Anar att vissa mekanikers härliga teorier om att "man spänner kedjan lite extra vid service för att den sen ska sträcka sig" givit konsekvenser. Är det akut drivpaketsbyte som gäller inför nästa säsong, eller finns någon redundanstanke med kedjor som gör att de inte alls är slut för att några oringar givit upp? Kan slaska upp en bild på konstverket sen..
när min hoj blev stulen så köpte jag en s1000rr grym hoj men den har inte det där lilla extra som gixxer hade kan inte sätta fingret på vad det är visst bmw är mer snabb styrd bättre bromsar jäkla klipp i motorn men där är nått som saknasNi som har koll...K7:an var ju inne på reklamation pga avgasventilen spökade. Gällde de ALLA eller bara vissa serier??
Som uppföljning till frågan så undrar jag om nån vet vilka garanti åtgärder det fanns på k8an samt om den hade några svagheter!?
Inga garantiåtgjärder på den..dock så får vi se i framtiden ifall det blir ramförstärkning som på K5/K6
Någon som testat hotbodies kåpglas?
El ngt annat ställe som säljer bra sådana ej höga.
http://www.hotbodiesracing.com
http://www.hotbodiesracing.com/se/prod_25_kApglas_suzuki_2007-08_gsx-r_1000
Ska börja operera dit nytt drivpaket. Är det värt att byta till ett 16-drev fram på en K7 1000cc? Lyckats läsa mig till att folk uppnår en lite "piggare karaktär" mha ett kugg mindre fram. Tänkte att orginaldrevningen kanske huvudsakligen är optimerad för större banor, som inte ens existerar i Sverige? Eller är det rent av en skitdålig idé att ändra såna här saker på en redan sjukt porrig hoj som K7/K8?
Sluta upp med tankarna om att dreva!
Det är ju inga mopeder längre med 170bhp!
Skiten lyfter ju t o m på 3an - här finns en tråd som uttömmande förklarar det du "inte" vill höra
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=229548
Men visst, det kan ju kännas roligt mentalt att det lyfter i 5an på gaspådrag - att det sedan bara går i 100km/h kan kanske kvitta....
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |