Jag vill köpa oreggat vurpat skuret fult lik, aprilia RS250 då alltså, behöver inte mkt mer än en papperslös ram med sving och hjul eg.
och en RD350 motor, gärna med fuggar med pipor behövs ej.
Varför inte en RG400 rova från England?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill köpa oreggat vurpat skuret fult lik, aprilia RS250 då alltså, behöver inte mkt mer än en papperslös ram med sving och hjul eg.
och en RD350 motor, gärna med fuggar med pipor behövs ej.
Hör med ett lokalt lbc-ansutet åkeri,borde hamna på 1000:- i frakt om det finns någon som kör linje.
Varför inte en RG400 rova från England?Att stoppa i RS250 ramen alltså, borde finnas mer plats för en sådan...
Jag fraktade en 125'a genom landet för några år sedan. Ringde runt till alla möjliga fraktbolag, men mindre än 4000:- blev det inte förrän jag tog det genom en kompis arbetsgivare som hade avtal med Schenker. Det höga priset beror på att man får betala för flakmeter istf kubikmeter då det annars måste kunna staplas tunga saker ovanpå. Minns inte hur tunga, men det rejält många kilon som skulle kunna ställas ovanpå.
Jag vill ha den.Varför skänker du bort den?
Hehe, trodde inte den var helt gratis hellerHaha, skänker bort den gör jag nog inte. Den är ju i fullt rullande skick. En "symbolisk" summa pengar (under 5k) tar jag dock för den om någon kan ge den bättre framtid än jag.
EDIT:Bara så det inte blir missförstånd så är detta en LC och inte YPVS
Haha, skänker bort den gör jag nog inte. Den är ju i fullt rullande skick. En "symbolisk" summa pengar (under 5k) tar jag dock för den om någon kan ge den bättre framtid än jag.
EDIT:Bara så det inte blir missförstånd så är detta en LC och inte YPVS
83-84 heter också RD350LC dock med YPVS![]()
Hmm... om du är sugen på ett Aprilia RS chassi kan jag möjligen tänka att sälja av ett registrerbart chassi.. Komplett utan motor... Men det här är väl inget salu forum!
Min 250 som e i annonsen. Allt är ju relativt, fixar man kontakten med ev transportör själv samt att dom hämtar den på plats (2mil till lule 1,5 till boden) så kostar det inte så mkt. Ska Jag lastsäkra den på pall, hyra ett släp, köra den till lule, lasta samt skicka den så blir det dyrt..
my2cent
njää söker som sagt en RS250 .. vilket inte borde vara helt ovanlig då de var ganska populära racehojar
förstå mig inte fel. tycket inte det var dyrt, bara mycket pengar vilket beror på att vi bor på varsin ände på sverige!

![]()
då gillas det kanske inte att den går till slakt då`?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |