Spamtråden för Riskokarna

Hm var det inte den om brändes på inflyttningsfesten? :)
Eller det var den som du använde som darttavla? :D

Synd man inte har kvar sin gamla rg 500 gamma! hade platsat klockrent som riskokare :hojraket:D

Börjar bli less på den här sura tiden, snålblåst och ingen hoj. KAn ju glädja er att det är ungefär bara 5 månader av mörker och ångest kvar, räknar med att abstinensen börjar om en vecka. Tror jag ska ta min första lina. "High five" :tummenupp

Börjar bli less på den här sura tiden, snålblåst och ingen hoj. KAn ju glädja er att det är ungefär bara 5 månader av mörker och ångest kvar, räknar med att abstinensen börjar om en vecka. Tror jag ska ta min första lina. "High five" :tummenupp

Har inte kört på tre veckor. Redan nu börjar abstinensen bli ganska stor.
Bara fem månader? Shit vad lång tid det är. :huvet

I want to make a confession!!!

Ja det stämmer.. jag tar tillbaka allt jag har sagt om 929 innan.. jag tycker det är en skit cool hoj och kan när som helst tänka mig att skaffa en sådan, inte nog med det!!! Jag kan tänka mig att byta rakt av med Kriss! :) Det är ju en Honda och Kriss 929a tar ju priset! Han kör ifrån det mesta och tar kurvorna lika bra som han lagar Gulash!! :Bugar

Om min BMW är här (*) på skalan --------------*-- så är Kriss 929 här (*) ------------ * . :yoparty

BTW!! Må vinkelslipen jaga den som går ur Riskokarna!! :kulspruta:cdevil

LOVE YOU boys!! :krama

Ja det stämmer.. jag tar tillbaka allt jag har sagt om 929 innan.. jag tycker det är en skit cool hoj och kan när som helst tänka mig att skaffa en sådan, inte nog med det!!! Jag kan tänka mig att byta rakt av med Kriss! :) Det är ju en Honda och Kriss 929a tar ju priset! Han kör ifrån det mesta och tar kurvorna lika bra som han lagar Gulash!! :Bugar

Om min BMW är här (*) på skalan --------------*-- så är Kriss 929 här (*) ------------ * . :yoparty

BTW!! Må vinkelslipen jaga den som går ur Riskokarna!! :kulspruta:cdevil

LOVE YOU boys!! :krama

Jon! Du ska inte skriva lögner, det blir bara fel. Hämta nu din "ratbike" och börja putsa, så blir du snart vän med din hoj.

Huh,,, Silverwolfen och jag kommer att behöva byta kol på vinkelslipen:brinnerup

Gott snack vbk ni kan få bli hangarounds till oss men då måste ni göra lite tjänster för oss

Last edited by a moderator:
Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”