Vaselek
Gudomlig sporthojare
Det började för nån vecka sedan att någon ringde min polare från dolt nummer två signaler varje halvtimme under natten som resulterade i att han inte fick nån sömn.
Efter ett tag så började det dyka upp lite små skumma sms samt mms med nån bild på en kvinna som viker ut sig och suger av nån mm, nu har det gått så långt att den här personen som ringer inte längre lägger på så fort min kompis har svarat utan nu sitter han kvar o handas tungt som om han drog en handtralla eller nått.
Frågan är nu, Vad kan vi göra för att jävlas tillbaka mot denna sjuka person?
En rolig grej skulle kunna vara o se hur han reagerar när man pratar tillbaka undertiden han stönar, typ viskar Gudryn Shyman eller nått.
Efter ett tag så började det dyka upp lite små skumma sms samt mms med nån bild på en kvinna som viker ut sig och suger av nån mm, nu har det gått så långt att den här personen som ringer inte längre lägger på så fort min kompis har svarat utan nu sitter han kvar o handas tungt som om han drog en handtralla eller nått.
Frågan är nu, Vad kan vi göra för att jävlas tillbaka mot denna sjuka person?
En rolig grej skulle kunna vara o se hur han reagerar när man pratar tillbaka undertiden han stönar, typ viskar Gudryn Shyman eller nått.

(Det var nog innan jag hängde på sporthoj så det spåret var kallt, högst troligt annars
) Med lite klassiska ketting hot så slutade hon direkct. Först var jag vänlig och låtsades som jag försökte komma ihåg henne, när hon var motsträvig så spelade jag Allan och det funkade.