Vad hade ni gjort med en sån här kille?

Jag fick min hoj smälld på nästan samma sätt för några år sen, en kille som skulle burna lite men klantade sig och mejade ner 4 hojar. Fast, han försökte sladda med sin hoj...

Hojkillarna var ju uppenbarligen på plats för att se på när de driftade och det spelades in på film.
Du menar att det var fotografens fel? :hihi

Last edited:
Du menar att det var fotografens fel? :hihi
Man kan väl säga att de var medskyldiga. Såg ut att vara rätt öde och de var helt säkert där för att kolla på de som skulle drifta - troligen inte legalt men vet inte. Som "funktionär" tar man en del medvetna risker.

Vilken nisse.

Som sagt, allt fanns ju på bild så jag hade nog bara sagt några väl valda ord och gjort en skadeanmälan.

Fast det kanske inte var förarens fel. Vi har ju sett motorcyklister som haft problem med väggrepp där förut. Jävla lurig den där Mulholland Drive. :D

Vad svamlar ni om?
Killen var ju ute och drog med bilen och någon sketen hojägare parkerade kasst i vägen.

jag hade bett bilföraren att sätta sig på passagerar sidan så jag kunde köra en runda och visa hur fan det ska gå till!

de borde han ju kunna bjuda på efter en sån tabbe..

Ja parkar man hojen där för att se på när pöjka ska leka med bilarna så får man tamefan skylla sig själv.
Men eftersom det är bilförarens fel så går allt på hans försäkringsbolag!

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger