Tog det slut nu?

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
läste en notis i metro och undrade ju om det var någon man kände.....

surt robz !

hoppas att du hittar en snabbare och och slipper en massa rejs-titan, men osv i benen ,)

Även ja såg de e metro men huvudsaken e ju att de e bra me dig sen finns de gott om hojar.

Körde där i lördags och fick också släpp i den kurvan (tror jag, av bilderna att döma), dock så lyckades jag hålla mig på hjulen, men man blev lite svett efteråt :gnissla

Krya på dig!

vad har jag sagt åt dig Robz,hojen funkar inte som jordfräs.

Det finns andra vägar att få upp potatisen ut åkern..och billigare och mindre smärtsamt.

Kom ihåg,hoj ska hålla sig på vägen,jorfräsen på åkern.

Hoppas det inte gör för ont i både kropp o plånbok!

Jag vet hur ont det gör i kroppen och vad det kostar, f-bolagen borde anmälas för stöld.

Hoppas det ordnar sig för dig.

//Breiz

Skönt att det gick så pass bra med dig.

Tråkigt nog känner jag igen detta med Trafikverket. Råkade ut för en incident i somras där en kurva som oxå fått "stödkant" o hela kurvan var full av grus. Jag ringde o pratade om för dem vilken fara detta innebar o de sade att de skulle skicka ut någon som skulle sopa kurvan. Gissa vad....INTE ETT SKIT hände på 4 veckor. Hoppas verkligen du lyckas driva det mot dem.

Det där med ansvar är inte Vvs starka sida.. Jag vurpade i en rondell för att en av deras lastbilar spillt ut tjära där, men jag fick ingenting för det trots idoga försök.

Du fattar väl att du inte kan köra i tjära, säger ju sig själv :arsele:krama

Ojj vad många kramar jag samlat på mig... :banana
Kul o se en del som inte är så aktiva här också - Jejo t ex :krama

I övrigt ringde de igåe fr sjukan för att meddela att de vid noggrannare granskning hittat en spricka i knät. Tar lite längre att läka, men gips skall nog inte behövas. Kuriosa är dock att "sadisten" till läkare i Söndags började verkligen vrida o bända i benet EFTER att han "sett" att där "inte" fanns brott eller sprickor... AJJJJ!!!:gnissla

vad har jag sagt åt dig Robz,hojen funkar inte som jordfräs.
Det finns andra vägar att få upp potatisen ut åkern..och billigare och mindre smärtsamt.
Kom ihåg,hoj ska hålla sig på vägen,jorfräsen på åkern.
Titta - en Stockholmare också. :krama
Du vet... varje gång jag tar en cigg är du ju rökt... :D
Hur går det med filmen?? Jag behöver underhållning NUUU!!!!

Tråkig avslutning på säsongen, krya på och sånt :krama

Jag har redan tänkt försöka fakturera VV självrisken, med stöd av artikeln. Kanske Bolaget också vill göra en resning mot VV, återstår att se... men försöka skall jag. De borde åtminstone ställt ut en grus-skylt kan man tycka! :gnissla

Vägverket ersätter inget däremot Trafikförsäkrings Föreningen (Tff).
Du bör få ersättning mot uppvisande av repearationsräkning minus 5% av basbelopp (2140kr).
Har du vagnskadeförsäkring ska skadan anmälas och regleras av försäkringsbolaget och Tff ersätter självrisk-2140kr.

Det är givetvis en bedömnig av Tff, men du har ju bra underlag för att få det att gå igenom (artikeln).

Kör hårt och krya på dig :tummenupp

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back