Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tråden raderad samt användarna bannade av högre makt.
--Case closed--
ÅAS verkar det vara halvpraxis hos däcksnasare att använda forumet som reklamkanal..
Inte i den formen som U-tyre valde att göra.
Vad vilka är U-tyre? Vilket företag?
Va gjorde dom?
U-tyre är företaget som har sin annons högst upp på denna sidan. En medlem ställde frågan om någon handlat däck därifrån, varvid en massa medarbetare från företaget öppnade konton på SH och låtasades vara nöjda kunder. Någon moderator tog bort hela tråden, men annonsen finns kvar.
Det är det sistnämnda jag stör mig på, och att tråden togs bort (inte bara låstes), utan verkligen togs bort så att ingen skulle kunna läsa den över huvudtaget.
U-tyre är företaget som har sin annons högst upp på denna sidan. En medlem ställde frågan om någon handlat däck därifrån, varvid en massa medarbetare från företaget öppnade konton på SH och låtsades vara nöjda kunder. Någon moderator tog bort hela tråden, men annonsen finns kvar.
Det är det sistnämnda jag stör mig på, och att tråden togs bort (inte bara låstes), utan verkligen togs bort så att ingen skulle kunna läsa den över huvudtaget.

|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |