Är det ok att ligga med äldre tjejer?

Min milfupplevelse var när jag var typ 21-22.
Var på en fest där även 2 av de snygga klasskompisarna hade sina storasyrror med, varav en var helt sjukt snygg.
Eftersom jag var i form så testade jag limma lite på henne.
Gick sådär. Inte illa, men sådär.
Dessutom är jessen verkligen ingen stekare, så klart jag visste vad som väntade.
Vi gick ut å levde jävel, party å supa.
Efter ett tag kommer min klasskompis systers klasskompis och ger sig på mig.
Det var fan inte vad jag hade väntat mig.
Hon sa saker jag inte hade väntat mig att hon skulle säga.

Naturligtvis blev er vän jesseboy osäker, det var väldigt hög volym därinne.
Så Han undrade om hon ville gå ut en sväng och höra vadfan hon sa...
(till saken hör att jag hade en helt annan på lut, den jag verkligen ville ha)

Vi gick ut.
Satt ner, hon rökte en cigg.

Sen säger hon nåt om att det "jag" var så jävla mkt det hon ville ha osv..

Ja fatta nada. (fokus på den där andra, som jag "försökt" på i all min patetiskhet...

"Vill ha dig på alla sätt, "Snyggaste jag sett, osv..." (Det senare kan jag inte fatta. Är hon helt skruvad, eller??

Eftersom jag fortfarande var inställd på ****** som var inne på dansgolvet så ledsnade jag.

Så jag tänkte köra tuffa stilen, som jag hört om, på nån film eller... har glömt. Mest för att bli av med henne så jag kunde kanske få det jag så länge suktat efter.

-Jaha. Ska vi gå hem så du få göra nå åt de eller?

-Ja, äntligen!
????

Jahapp, här var vi på väg, cyklandes, på en damcykel till min lya.
Vafan hände?

Vi kom hem, jag var lite nervig ...

Vi kom hem runt 2, körde hela natten, sen skulle jag upp å till jobbet runt 6, så då gick vi.

Vi skulle åt samma håll, så vi gick, kramades, gick till slut å olika håll.

Men på vägen till jobbet gick vi åt olika håll...

Klart man vill kramas.

(Jag hade ingen aning om vad hon hette..njarna? mjorja? nurpa?)

Jag gick till jobbet och hade lekt med en tjej som jag inte visste vad hon hette. Det tyckte jag va skumt.

Sen vart hon som efterhängsen, trots att hon sa att jag skulle vara bara en leksak.

fan.

Last edited:
Vafan, vilken skitfråga.....de bästa kärringarna är antingen 46 eller hälften av det.

Frågor på det????? :D

Jag har efter direkt hot om fara för mitt liv övervägt att ändra mitt tidigare inlägg till följande:

Vafan, vilken skitfråga.....de bästa kärringarna är antingen 40 eller hälften av 46.

Frågor på det????? :

Jag har väl ingen kommentar ang åldern men jag har kommit fram till en slutsats ( & den fick jag dra själv) att det bara finns två sorters tjejer/kvinnor. De som blir arga för ingenting och de som blir arga för allting...

Sent from my iPhone using Tapatalk

I USA håller de sig fina länge. 30 eller 60 år kan se likadan ut.

Tänker inte blanda mig i eller ens reflektera över frågan i rubriken av inlägget.

I USA har man inte accepterat att man åldras. Samma sak kan vi se i vårt eget land allt oftare. Jag har sett ett par där kvinnan och mannen är otroligt opererade. Kvinnan ser ut att vara på sin höjd 40- 45 år gammal men är i själva verket i 70 års åldern. Klär sig som hon vore 25. Vet inte vad vi ska dra för slutsatser av det egentligen. Som jag ser det sitter inte åldern i utseendet utan i hur personen är i sinnet.

Jag har sedan länge försökt få omkull Pizzabagarn då jag ryktesvägen hört att han gillar 40-åriga pumor men han vägrar svara på mina kärleksbrev. Är det någon som vet hur jag ska lyckas snärja den härliga lilla puddingen som ger mig sådant kåtslag att jag får ståvårtor

Ledsen att vi ska behöva ta det här i den öppna delen men någon gång måste t.o.m. du fatta att ett nej är ett NEJ så därför skriver jag här!!!

Jag skiter fullständigt att du har trosor som det står veckodagar på och när du känner dig kinky har du på dig onsdagstrosan en torsdag....jag tycker inte det är kinky....jag tycker det är äckligt.

Att du smörjer in dig med tzatziki på helgerna i brist på annat tycker jag också är avskyvärt.....jag föredrar Ajvar.

Jag gillar inte grönsaker i stjärten, funkar liksom inte på mig....inte ens om de legat en halvtimma i buljong. Grönsaker ska man äta, inte stoppa in i skrymslen där de inte hör hemma.

Nää, du Anna. Du måhända vara en trevlig 40-taggare men du måste nog ändra taktik för att få omkull en sådan hunk som mig.
Dessutom gillar jag aningen yngre tjejer nu där man inte behöver spela mungiga när man gästspelar i framstjärten.

Hoppas du kan komma över mig inom överskådlig framtid och att dina kostnader hos terapueten inte blir skyhöga.

Mvh Bagarn

Ps. Ring Jerker, R1Wannabe, Ecskskstra, Bettskena eller kanske Hunter....de verkar ju vara lite halväckliga och gilla dina bättre begagnade onsdagstrosor Ds.

Den regeln är funkar verkligen! Oavsett om man e 15 eller 100! :tummenupp

Sen har jag (personligen) en strikt regel ang. vikten.

Flickas vikt = Flickas längd -110

Dvs, e hon 173 (vilket e en bra längd eftersom jag e 185) så får hon väga MAX MAX MAX 63 kg. Men 173 cm och 58 kg är bättre såklart. :yoparty
Vafan,brudarna ska väl inte se ut som en afgahnsk vinthund heller.
Väger dom så lite e där bara nåra små pattar som hänger rätt ner:confused:.
Nä,lägg på tio kilo till så får dom schyssta lökar o vårtgårdar som Välarondellen.
//Pattpolis

Såklart att jag har rätt..., men näe det ena behöver inte utesluta det andra.

Har du hört talas om "mamma-dotter-tricket" ? :)

Japp, Har även gjort ett par försök. Ett gick hyfsat, dock inte hela vägen så fick nöja mej med dottern...:tummenupp (även om mamman var närmare i ålder):gnissla

Ledsen att vi ska behöva ta det här i den öppna delen men någon gång måste t.o.m. du fatta att ett nej är ett NEJ så därför skriver jag här!!!

Jag skiter fullständigt att du har trosor som det står veckodagar på och när du känner dig kinky har du på dig onsdagstrosan en torsdag....jag tycker inte det är kinky....jag tycker det är äckligt.

Att du smörjer in dig med tzatziki på helgerna i brist på annat tycker jag också är avskyvärt.....jag föredrar Ajvar.

Jag gillar inte grönsaker i stjärten, funkar liksom inte på mig....inte ens om de legat en halvtimma i buljong. Grönsaker ska man äta, inte stoppa in i skrymslen där de inte hör hemma.

Nää, du Anna. Du måhända vara en trevlig 40-taggare men du måste nog ändra taktik för att få omkull en sådan hunk som mig.
Dessutom gillar jag aningen yngre tjejer nu där man inte behöver spela mungiga när man gästspelar i framstjärten.

Hoppas du kan komma över mig inom överskådlig framtid och att dina kostnader hos terapueten inte blir skyhöga.

Mvh Bagarn

Ps. Ring Jerker, R1Wannabe, Ecskskstra, Bettskena eller kanske Hunter....de verkar ju vara lite halväckliga och gilla dina bättre begagnade onsdagstrosor Ds.

Jag fattar faktiskt inte ens hälften av vad du skriver?? Vilket svammel! På gränsen till förtal! :mad:

Okej, kan vi prata klarspråk så slipper jag gissa: Du kommer inte be om att få köpa fler av mina använda trosor? Okej. Det är lugnt för mig.

Fattade ändå aldrig vad du hade för nöje av att sitta och lukta på dom. Men med tanke på ovanstående text måste de varit väldigt givande för dina fantasier. :arsele :arsele :arsele

:rofl :rofl :rofl

remember the old days liksom...*asg*

ja nu när man börjar närma sig 30 själv så får man köra åt "andra" hållet... = "småbrudar":Bugar

mvh.T

Okej, kan vi prata klarspråk så slipper jag gissa: Du kommer inte be om att få köpa fler av mina använda trosor? Okej. Det är lugnt för mig.

men snälla "busAnna"... "pizzabagarn" behöver ju "nya" bordsdukar till pizzerian... :D

lite "fläckar" gör nog inget heller...:arsele

mvh.T

Last edited:
Men....

Varför ha en äldre för när man kan ha en yngre? :va:confused:

:tuttar

När kommer det en sån här tråd om får? "Sheep shagg??" som de brukar fråga på Nya Zeeland.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!