Är det ok att ligga med äldre tjejer?

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Finns det nån anledning för oss män att ha sex med kvinnor som har passerat 35 egentligen? Skillnaden mellan oss män och kvinnor är ju att vi inte har ett bästföredatum som kvinnorna har. Tjejer är ju generellt sett passé efter 35 och bör egentligen fokusera mest på om Pelargonerna har tillräckligt med vatten.

För oss män däremot gör de gråa tinningarnas charm + den feta plånboken gör att vi kan välja och vraka genom hela registret (15-34) när och hur vi vill. Vi blir ju bara mer och mer attraktiva ju äldre vi blir.

Så finns det egentligen nån anledning för oss att agera samariter och ge sympatisex med en äldre kvinna (35+) istället för att ta en nyknoppad ros att lajja lite med? Ni vet... en najs liten leksak till helgen bara.

I dunno, hur ser ni på saken?

Det finns ju den gyllene regeln:

En kvinnas perfekta ålder är hälften av din egen +7
Har man stålar kan man dra av lite till!

Den regeln är funkar verkligen! Oavsett om man e 15 eller 100! :tummenupp

Sen har jag (personligen) en strikt regel ang. vikten.

Flickas vikt = Flickas längd -110

Dvs, e hon 173 (vilket e en bra längd eftersom jag e 185) så får hon väga MAX MAX MAX 63 kg. Men 173 cm och 58 kg är bättre såklart. :yoparty

Den regeln är funkar verkligen! Oavsett om man e 15 eller 100! :tummenupp

Sen har jag (personligen) en strikt regel ang. vikten.

Flickas vikt = Flickas längd -110

Dvs, e hon 173 (vilket e en bra längd eftersom jag e 185) så får hon väga MAX MAX MAX 63 kg. Men 173 cm och 58 kg är bättre såklart. :yoparty

Den da´n min fjälla väger 71 åker hon ut. Hennes trevliga vikt på 63 skall stagnera helt om hon ska få bo kvar. :D

Jag har en annan teori, ju äldre lejonhane, desto mörare kött behövs för att han ska hugga!

Hur vare nu "En kvinna är som ett fint vin, de blir bara bättre med åren"

Eller va det "En kvinna är som ett dåligt vin, de blir bara bittra med åren"

Kanske kan båda tillämpas
:gnissla

Hur vare nu "En kvinna är som ett fint vin, de blir bara bättre med åren"

Eller va det "En kvinna är som ett dåligt vin, de blir bara bittra med åren"

Kanske kan båda tillämpas
:gnissla

Du kan ju läsa under mitt inlägg, jag har haft det som signatur länge...

Nyckelordet är "BRA"

Hur lång är hon? 181?

Hur ser ålderskillnaden ut mellan er? Funkar din ålder / 2 + 7 ? Annars e du fel ute!

Hon är 181 cm och din formel gör att hon är 6 år för gammal... Kan jag behålla henne ändå? Hon har inte fött några barn, ju...:)

Jag antar att du är hög nu, så mattefrågan som följer kanske blir klurig; hur gamla är vi, jag och min höna? :D

Hon är 181 cm och din formel gör att hon är 6 år för gammal... Kan jag behålla henne ändå? Hon har inte fött några barn, ju...:)

Jag antar att du är hög nu, så mattefrågan som följer kanske blir klurig; hur gamla är vi, jag och min höna? :D

De är alltså därför "rullarn" varit så rolig under dessa år :hihi

"krogsvängarna":fyllisar när man ung...

man kommer ju ihåg den gamla goda tiden när man var 18-20år o fick följa me nån 30+ "MILF"::krama :Rockbanan:arsele

äldre damer e precis som fula/tjocka tjejer... de knullar som det vore sista gången.... "sväljer" , "2:an":arsele , "PK&HS":tuttar hela kitet...

vissa gånger så vart man ju halft "våldtagen" innan man hann komma innanför dörren...:yoparty

sen e ju inte äldre "leksaker" lika svartsjuka heller.. :pussa

dock så brukar ju inte 30+ "knapra" så man får ju undvika "skott i råttan" så det inte blir nå:rullandeu

mvh.T

Last edited:
Är det bara jag som tycker att ni ungdommar skall lämna 35-åringarna i fred :va

Bedrövligt när ni snor allt vårt lammkött.

Ligg med folk i er egen ålder så vi slipper :mattias

Är det ok att en lönn fet 60+ gubbe ligger med en 15årig tjejer...? :va usch fyfan det va till och med så lill Jorma tycker att det är lite nasty!

Det måste ju kännas typ som att knulla en mackronertermos...

"krogsvängarna":fyllisar när man ung...

man kommer ju ihåg den gamla goda tiden när man var 18-20år o fick följa me nån 30+ "MILF"::krama :Rockbanan:arsele

äldre damer e precis som fula/tjocka tjejer... de knullar som det vore sista gången.... "sväljer" , "2:an":arsele , "PK&HS":tuttar hela kitet...

vissa gånger så vart man ju halft "våldtagen" innan man hann komma innanför dörren...:yoparty

sen e ju inte äldre "leksaker" lika svartsjuka heller.. :pussa

dock så brukar ju inte 30+ "knapra" så man får ju undvika "skott i råttan" så det inte blir nå:rullandeu

mvh.T

:rofl :rofl :rofl

remember the old days liksom...*asg*

Hur ligger serviceintervallerna på en äldre årsmodell tro :va

Många kör bara på, med lite extra smörjning då & då. Men kollar man i servicemanualen så ska man eg. fylla botox varje år/250ligg samt spänna skinnet extra noga inför varje ny säsong. Den dyra servicen ligger dock runt 37. Lite beroende på verkstad nu men bröstbyte, stjärtlyft och ihopsyning för tajtare spel kostar ofta en slant. Ofta är det inte värt det heller jämfört med att byta till en nyare modell.

PS. Kvinnor från Norrland (såna med bröst & mustasch) kräver dock en hel del extra jobb till skillnad från deras "rostfria" bilar.

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back