Är det ok att ligga med äldre tjejer?

Några grundregler.

1 De skall vara gamla nog att ha fått ludd på kolan så de har något att raka bort.
2 De skall vara gamla nog att veta skillnaden på att vara kåt och kissnödig.
3 Är de små får man ta två.

Edit:

De får gärna vara hyffsat rena också.

När man är så gammal som TS är så ska man ju vara glad om man får sätta på något som inte har taxöron till tuttar och löständer *är att föredra vid vissa tillfällen iofs* oavsett hur tjock plånboken är.

Allt är väl relativt, men om 30+ betyder 30+15, pushup betyder push up från knäna, erfaren betyder tre barn i tre äktenskap och en krigzon mellan benen, avstår åtminstone jag.

Sen bör det ju tilläggas diskussionen att det kommer en generation nu som har växt upp med internetporr. Deras syn på sexualitet är helt skev. Perfekt.

allt är väl relativt, men om 30+ betyder 30+15, pushup betyder push up från knäna, erfaren betyder tre barn i tre äktenskap och en krigzon mellan benen, avstår åtminstone jag.

Sen bör det ju tilläggas diskussionen att det kommer en generation nu som har växt upp med internetporr. Deras syn på sexualitet är helt skev. Perfekt.

:d

....

Den stora frågan här är väl egentligen, är Roller singel igen?

Jag tycker det här verkar vara en tråd för män som faktiskt tänker på åldern som en faktor som spelar in. Ålderskomplex om något. :fakta :D

Det finns ju den gyllene regeln:

En kvinnas perfekta ålder är hälften av din egen +7

Hrmm... 10 års skillnad mellan mig och bruden. :rodnar
Inte alltid så positivt.. I fredags när vi var på systemet och skulle handla, så trodde de att jag langade till henne och de ville absolut se båda våra leg innan de tillät köp. :gnissla

Vafan, vilken skitfråga.....de bästa kärringarna är antingen 46 eller hälften av det.

Frågor på det????? :D

Inte alltid så positivt.. I fredags när vi var på systemet och skulle handla, så trodde de att jag langade till henne och de ville absolut se båda våra leg innan de tillät köp. :gnissla

Så kan det vara när du är 22.. Men du borde åtminstone vänta tills hon är tonåring, tycker jag.

jo men hon fick väl börja handla på bolaget för typ ett år sen så det var väl inte så konstigt:va

min tjej e ju i samma ålder så...:tummenupp

mvh.T

jo men hon fick väl börja handla på bolaget för typ ett år sen så det var väl inte så konstigt:va

min tjej e ju i samma ålder så...:tummenupp

mvh.T

Det var jag som skulle handla. Inte hon, men det räckte inte med mitt leg. :gnissla Nu råkade hon dessutom inte ha sitt med sig, så vi fick köra hem och hämta det för att överhuvudtaget få ut prylarna. drygt!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!