Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Körde förbi en större poliskontroll på Norr Mälarstrand imorse. Blev inte stoppad, så de poliserna kan inte haft många synpunkter vare sig på mitt kryssande i kön eller på mina xenonlampor....
köra mellan bilar vid rödljus för att komma längst fram och stanna mitt mellan 2 st? Antagligen inte speciellt lagligt men hur tror ni farbror blå ser på det? Det är ju så förbannat segt att hamna bakom segnissar som gasar upp med 1/10 gas
Just vägrenen har jag fått förklarat att där har vi inte att göra, det är enbart för nödställda. Det är dels därför men också för vår egen säkerhet då det ofta ligger skräp där som kan orsaka punktering och dylikt.
Just vägrenen har jag fått förklarat att där har vi inte att göra, det är enbart för nödställda. Det är dels därför men också för vår egen säkerhet då det ofta ligger skräp där som kan orsaka punktering och dylikt.
Älg som är nybadad = Ren
![]()
När det är köer som går att ta sej igenom kryssar jag givetvis mellan filerna. Det händer ju ibland att det är tvärstopp. Vid dessa tillfällen står jag inte och andas avgaser samtidigt som jag smälter bort i solen, utan kör iväg försiktigt på väggrenen. Än så länge har jag klarat mej utan böter. En vacker dag får man väl säkert en faktura.....
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!