Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
VAD är det fö skenbedrägeri vi pratar om egentligen? Bor hans farsa på samma adress på honom så gäller försäkringen, totalt tillåtet![]()
VAD är det fö skenbedrägeri vi pratar om egentligen? Bor hans farsa på samma adress på honom så gäller försäkringen, totalt tillåtet![]()
Är mc försäkringen personlig? Menar gäller inte försäkringen om man lånar ut hojen till någon annan. Om jag lånar morsans gamla Honda CB500 från tidigt 80 tal gäller inte försäkringen då?
men
de har ingen betydelse, de enda som händer o ja kör i diket med hojen så blir de lite dyrare
självrisk än om min far gör de!
/Johan
hur gäller det på min husa 650 som är reggad på 6kw? den står på mig men några 6kw är det då inte..
En vanlig trafikförsäkring borde de flesta ha råd med, även på supersport.
Edit: Jag är 27 och betalar 615:-/månad för min trafikförsäkring. Suzuki märkesförsäkring som Länsförsäkringar håller i.
Det beror på om den är försäkrad som strypt
ondketchup: har du lån på hojen?
Folk är rätt duktiga på att stå på sig och argumentera på SH.
Det vrids och vänds på samma argument som vridits och vänts på i åratal på forumet..ändå får de inte in sina skallar att man är rätt fucked när upplägget är så jävla uppenbart.
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |