Mer tröst-Pepsi Max bara så.Ingen större fara med mig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mer tröst-Pepsi Max bara så.Ingen större fara med mig![]()
Jag har växlat upp till ren Coke nuMer tröst-Pepsi Max bara så.![]()

Vet du vad det var som hände mer exakt? Skönt att du klarade dig så pass iafIngen större fara med mig![]()
Bra där. Pepsi Max är det närmaste man kommer djävulen, tror jag.Jag har växlat upp till ren Coke nu![]()
Bra där. Pepsi Max är det närmaste man kommer djävulen, tror jag.
Jag blev påkörd bakifrån i första kurvan. Polaren låg bakom och såg det men inte vem det var som körde på mig.Vet du vad det var som hände mer exakt? Skönt att du klarade dig så pass iaf![]()
Visst är det racing accident, men man kan ju iaf tycka att den skyldige skulle kunna komma förbi i depån å iaf kolla hur det gick. Inget att be om ursäkt för kanske, ibland händer det ju, men ändåJag blev påkörd bakifrån i första kurvan. Polaren låg bakom och såg det men inte vem det var som körde på mig.
Sånt som händer i racing. Bara att ta nya tag![]()
Vad händer med Duerlund i R600? DNF och 0 varv, startvurpa eller felskrivet på Mylaps?
Ja, det hade varit schysst av den personen att komma förbi men precis som du skriver är det inte säkert att han märkte något. Det är lite att hålla reda på in i första böj om vi säger så och inte helt ovanligt att man stöter ihop med någon.Visst är det racing accident, men man kan ju iaf tycka att den skyldige skulle kunna komma förbi i depån å iaf kolla hur det gick. Inget att be om ursäkt för kanske, ibland händer det ju, men ändåFast det är klart, i stridens hetta så kanske man inte hinner se vem man tacklar
![]()
Ja, det hade varit schysst av den personen att komma förbi men precis som du skriver är det inte säkert att han märkte något. Det är lite att hålla reda på in i första böj om vi säger så och inte helt ovanligt att man stöter ihop med någon.
Ger man sig in i leken får man leken tåla och jag tror inte för en sekund att någon gjorde något oschysst, det är som sagt sånt som händer.
Vill för övrigt passa på och tacka de trevliga funktionärerna på Åsen och sjukvårdspersonalen som hjälpte till efter kraschen![]()
En liten ombordfilm på P-Nutz (#12 Peter Johansson) när han siktar på pallplats på sista varvet på race 1.
[YOUTUBE-ID]worNQ5M-4UE[/YOUTUBE-ID]
Jag blev påkörd bakifrån i första kurvan. Polaren låg bakom och såg det men inte vem det var som körde på mig.
Sånt som händer i racing. Bara att ta nya tag![]()
Precis, det är därför jag alltid står sist, av säkerhetsskälDet är ju därför man inte ska starta så långt fram!!

Det kanske inte framgår av filmen men jag kroka i robin och det vart lite spännande.
Men nu har man knäskrapat på escapen oxå![]()
Kul film med löjligt kul musik!Vem är Robin på filmen?
Eller så lär man sig att starta lite bättre så man är före alla andra in i första kurvanDet är ju därför man inte ska starta så långt fram!!

Jag såg filmen och den var riktigt snurrig. Förarintervjuer blandat med race från helt andra klasser utan ett ord om vilken klass det var (Junior cup må vara fränt men gör sig mindre bra på video).För övrig ligger det massvis med bilder och till och med en film på highsider.se!

|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |