Skämmas gör man om man är råtta, okey!
Så sluta mesa, våga istället komma ut ur garderoben.
Snacka om pinsam lirare! Tror du överträffar dig själv i varje inlägg du gör. Vilket egentligen borde vara omöjligt då du redan passerat botten gång på gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skämmas gör man om man är råtta, okey!
Så sluta mesa, våga istället komma ut ur garderoben.
Då är självfallet medicinen:Knappt 2 % av de utförsäkrade har fått jobb.
Resten är arbetslösa (bidragstagare) eller ansöker om fortsatt sjukförsäkring. Jävla fuskare.

Snacka om pinsam lirare! Tror du överträffar dig själv i varje inlägg du gör. Vilket egentligen borde vara omöjligt då du redan passerat botten gång på gång.
Blir soffan i år oxå![]()
Då skulle jag, å alla röstandes vägnar, vilja be dig att HÅLLA KÄFTEN under kommande mandatperiod. Fullföljer man inte sin demokratiska plikt (ja, plikt) så man fan inte rätt att gnälla heller.
Soffliggare behöver absolut inte betyda att man är oengagerad, tvärtom har ofta soffliggaren ett större politiskt engagemang än den genomsnittlige medborgaren i synnerhet medborgare som ber andra hålla käft! Motiven för att inte rösta kan mycket väl vara att man bryr sig om demokratin & det finns ju såklart fler definitioner på demokrati än det rådande systemet.
Att man röstar behöver å andra sidan inte alls betyda att man är det minsta engagerad i politiken.
Plikten som Du såklart älskar, består i många fall att rösta på snyggaste frissa eller ett tryggt & behagligt yttre!
Oofan. Trodde det var Mona som hade genomgått nåt hundratal plastikoperationer. Men palestinasl**nan YR är nog ändå snäppet äckligare än MS om det är möjligt.

usch vad jag myser när jag hör detta klipp.
[YOUTUBE-ID]CEZ7uta14nw[/YOUTUBE-ID]
http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7699745.abStödet har aldrig varit så lågt – partiet sågas internt
Stödet för Socialdemokraterna är lägre än någonsin.
I dag vaknar Mona Sahlin upp till chocksiffran 27,3 procent i Aftonbladet/United minds.
Jag har alltid haft något emot den där karln, men iom detta klipp så klev han ett antal kliv upp på stegen i mina ögon.
Sen ska han ha kredit för att han delar(delade) ut knogmackor. Sverige behöver mer knogmackor.
Ja, han är ju sosse men jag håller med. Här levererade han knogmackor till vänsterpatrasket så det stänkte om det. Oerhört härligt!
Eftersom ingen kommenterat det uppenbara ännu, så passar jag på denna underbara morgon.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7699745.ab

Aftonbladet skrev:När Mona Sahlin får höra om kritiken sätter hon handen för munnen och gäspar stort.
– Jätteintressant. Det är verkligen en ”stor nyhet” att de tycker det. Det har de väl tyckt i flera år, säger hon.
Bäst är ju hur arrogant Måna avfärdar kritikerna.
Med den inställningen från partiledaren, kan man glädjande nog bara konstatera att Partiet har enorma problem.![]()
usch vad jag myser när jag hör detta klipp.![]()
Signifikant uppgång för Kd, ned för C & MP
den 13 september 2010
Regeringssidan får 51,7%
Oppositionen 42%
Gapet är nu 9,7% mellan blocken (6,4%)
En vecka före valet har skillnaden mellan blocken växt från 3,3% i valrörelsens inledning till dagens 9,7%
Alliansen har framförallt vunnit kvinnor. I början av valrörelsen hade de rödgröna ett överläge med 50,3 procent bland kvinnorna (alliansen 45,9%). Nu har alliansen ett överläge med 52,8 procent över de rödgrönas 43,9 bland kvinnor. Den största andelen som går över blockgränsen till alliansen hittar vi bland kvinnor i åldern 30-49 år. Hela 7 procent i denna grupp har gått över till alliansen. Även bland LO-medlemmar hittar vi stora övergångar. 6,3 procent av LO-medlemmarna har gått över till alliansen.

Du är engagerad? Du bryr dig? Inte tillräckligt för att lyfta arslet ur soffan och visa det, tydligen. Du använder väldigt stora ord för att säga det kidsen sammanfattar med "orka".
Snacka om pinsam lirare!
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin