Triumph Speed Triple-tråden

Du får upp den lättare nu så det är lungt, förra var mer touring.

Jag var nog otydlig. Jag köpte orginaldrev = 42 bak. Det gamla drevet som satt på hade 44. Den borde bli svagare men gå snabbare? Hur mkt handlar det om märker man ens av det?
 
Jag var nog otydlig. Jag köpte orginaldrev = 42 bak. Det gamla drevet som satt på hade 44. Den borde bli svagare men gå snabbare? Hur mkt handlar det om märker man ens av det?

Tror att det blir kring dom nämnda 5% i skillnad... Vet i f-n om man märker av detta såå mycket i realiteten... men psykiskt så! :D

Jag märkte iaf skillnad när jag drevade om både fram och bak...
 
Japp lite svårare att få upp men går snabbare det gör knappt en kugg fram, men lite skillnad lär det va.
 
Ær det någon av er med 1050 motorn som vet hur många mm diametern ær på kopplingen till ljuddæmparen? Vill køpa nytt slipon till min -01a men urvalet ær inte så stort direkt så funderar på om man kan køpa ett før en nyare S3a? Tackar!
 
Ær det någon av er med 1050 motorn som vet hur många mm diametern ær på kopplingen till ljuddæmparen? Vill køpa nytt slipon till min -01a men urvalet ær inte så stort direkt så funderar på om man kan køpa ett før en nyare S3a? Tackar!

Om ingen annan hinner före så kan jag slita av mitt zard slipon o mäta i morgon kväll.
 
Jag var nog otydlig. Jag köpte orginaldrev = 42 bak. Det gamla drevet som satt på hade 44. Den borde bli svagare men gå snabbare? Hur mkt handlar det om märker man ens av det?

Själv kör jag nu med 17 fram å 45 bak...tycker de e rätt stor skillnad iaf när man ligger å leker eller e på bana...I % e svårt att säg....
När de gäller bankörning får man labba fram vad som passar bäst på vilken bana.....
 
Tjenare, precis köpt en Speed triple -04 grön....i mina ögon den snyggaste men jag fick ingen instruktionsbok med så jag undrar ifall nån kan tala om vad den lilla lysdioden är till som sitter precis under tändningslåset??? Ser inte ut att finnas larm på hojjen??

Sen undrar jag hur standardinställningen på fjädringen fram och bak ska vara??

Vore mycket bra med lite info...
 
Längd

Hur funkar Speed Triplen att åka på om man begåvats med långa ben? Är 1.90+
 
Åkte nyligen från dalarna till skåne och tillbaka, var absolut ingen fara med benen. värre med träsmak =) är 191

Är 195 och har inga problem. Körde 90 mil i helgen o det enda som man kan klag på var väl lite träsmak...

Det låter bra, har testat en del hojar där benen inte riktigt ryms som de ska.. blir ganska tröttsamt i längden.
 
Tjenare, precis köpt en Speed triple -04 grön....i mina ögon den snyggaste men jag fick ingen instruktionsbok med så jag undrar ifall nån kan tala om vad den lilla lysdioden är till som sitter precis under tändningslåset??? Ser inte ut att finnas larm på hojjen??

Sen undrar jag hur standardinställningen på fjädringen fram och bak ska vara??

Vore mycket bra med lite info...

Dioden sitter bara där oavsätt om det sitter larm på eller ej så den gör inte ett skit.
 
Jo om man har larm så tror jag att den fyller en funktion inte annars, bra va...
 
Ær det någon av er med 1050 motorn som vet hur många mm diametern ær på kopplingen till ljuddæmparen? Vill køpa nytt slipon till min -01a men urvalet ær inte så stort direkt så funderar på om man kan køpa ett før en nyare S3a? Tackar!

Jag fick det till 45mm på mitt Zard. Hoppas det hjälper.
 
Jo om man har larm så tror jag att den fyller en funktion inte annars, bra va...

Alltid kul med en finess...vet du hur man får dubbelt halvljus, även då dubbelt helljus som inte pendlar mellan strålkastarna.
Är det så enkelt som att bara flytta trådar eller brinner nåt upp???
 
Bara att skarva ihop det är inga problem.
 
Eller peta i ett relä till, sök på relä i tråden så hittar du även artikelnummer mm... (för dubbla halvljus)
 
Back
Top