Vad fick dig att le idag?

Blev lasrad när jag gjorde en rejäl omkörning idag på en 70 väg. Antingen var dom bara ute tränade lite med Aspiranterna eller så var dom inte färdiga med etableringen av mätplatsen för jag klarade mig.
Ibland måste även jag få ha lite tur.

Å så klagar du på lite träsmak?? Skämmes! :D

Att min älskling (Jagad) äter glupskt och blev glad av morotskakan jag bakade som överraskning medans han drog en repa och lullade runt på el hojjo.

Kom hem sent igår efter en lyckad bandag på Kinnekulle. Kul var det, hojen funkade, jag funkade och bilen funkade, och idag är jag inte ens seg i kroppen!:)

Denna! :)

[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=SN77b9DqEbc[/YOUTUBE-ID]

Polisen ringde och berättade att mina Nycklar till garage, bil, annan bil, och hemmanyckel fanns där

Bockjaktspremiär och regnet öser ner, kan inte göra annat än att le och hoppas att det blir lite uppehåll snart så man kan komma ut i skogen :)

Blev skjutsad på hoj igår. Från Järna till Salem. Shit vad läskigt! Ler för att jag klarade av det och piloten i fråga tyckte att jag skötte mig bra.

Det var den längsta sträckan jag suttit bakpå sedan -95. Då övningskörde jag på skola med två elever och en lärare på två hojar. Denna gång ville jag åka, men har klotat sönder min hoj. Så det var bara att acceptera att bli skjutsad halva åkturen.

Regnet slutade i god tid innan jag skulle ta bågen till jobbet! :)

Hojen ska inte skrotas!!! :banana Verkstaden har fått klartecken av försäkringsbolaget. Så nu får vi se hur snabbt det går från nu?

Klotade 27/7 och hittills har det gått ganska snabbt tycker jag. Personlig utrustning är redan inhandlad och 70% av de pengarna är ersatt, återstående 30% är på väg.

Provkörde nya VFR 1200 idag. Vilken jefla hoj. Nu åker VTRen ut på annons,för en VFR ska vi ha.:tummenupp

Lyckades bli stoppad av snuten ikväll. Två små damer med schysst utseende kliver ur bilen, det gjorde mig litet glad. Att dem var trevliga var väl heller ingen nackdel. Jag log och tänkte; "Jag har varit stygg, straffa mig!!" men jag sa det inte högt. Kanske lika bra det, eller skulle kanske gjort det... :tuttar

En dag med RC8R och SuperDuke på Gelleråsen med sånär som fria varv (fyra hojar på banan) följt av några rundor som passagerare till Janne "Flash" Nilsson i en KTM X-bow. Lövely.

Min nya mus levererades idag. Knapparna är jätteklickiga och distinkta!
:banana

Va?! Har du gjort ett könsbyte?:krama

Tack för omtanken, men nej. :D

Ett pekdon enl nedan. :)

Logitech_Trackman_Wheel_tmw440.jpg

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...