Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Efter en längre väntan på ventilfjäderbrickorna (3 veckor) så var det då dax.
Skruvade i det modifierade tändstiftet med snabbkoppling och trycksatte med 6 bar med kolven i topp.
Tryckte ner den trasiga brickan med tång samtidigt som jag hade en magnetpenna nära knastrena.
Klick sa det, så satt knastrena på magneten och den trasiga brickan var av.
På med nya brickan och i med knaster, ett satte sig medan det andra hoppade upp, på det igen tänkte jag, efter 3 försöket så släppte det första knastret med ett dong (det lät så när fjädern expandera) och försvann (antagligen) för alltid.
Ringde och beställde 5 knaster (4 backup) som jag förhoppningsvis får på fredag.
Tips på knasterisättning där toppen fortfarande sitter på och man trycker ner fjädern med en tång mottages tacksamt.
/Disco
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |