Pledians
Älgklyvaren!
[youtube-id]QJ_GVQRRCGg[/youtube-id]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Synd att det klevs över gränsen bara.
Är inte detta samma film där de rasar med en TL1000R?
Skön kant den vimmelkantiga snubben blir satt att vila på vid 09.00![]()
Vill minnas att samma killar/samma tidning gjort en till film där det också skrotas en hoj?
Jäkligt duktiga på att köra hur som helst. Synd att det klevs över gränsen bara.
Du får ursäkta mig för att jag tycker ditt inlägg är motsägelsefullt. Enligt mig är man inte duktig på att köra när man inte vet vart ens prestation slutar och risktagandet tar över.
Av vad jag såg i klippet körde förare 1 av pga körning som var mer än han klarade av, förare 2 låg för nära så han körde in i förare 1 som vurpade.
Ingetdera ger poäng på "duktiga" förare i min bok.
Du får tycka vad du vill
Personerna i filmen kan kontrollera en hoj. Med bravur. Den ena tabbade sig och gick av. Man har inte skitit ner sig förens ringmuskeln slappnar av igen så att säga. Vissa lär sig, vissa inte. Såna som jag fegar rätt igenom (nåja).
Du väger in andra aspekter, vilket är okej om man ska bedöma en persons helhetsintryck i trafiken. Det var dock inte det jag bedömde när jag gjorde mitt inlägg.
Man kan vara bra på att köra utan att vara bra i trafiken och tvärt om.
Du förstår nog hur jag menar![]()
Du får givetvis tycka som du vill med, även om "vara bra i trafiken" inte ursäktar att man singelvurpar pga att man går av vägen.
Men jag förstår vad du menar.
Edit: Utveckling: Man kontrollerar inte sin hoj när man kör av vägen (om inte yttre orsaker spelar in). Sen kan man kanske tycka att föraren hade stor pung, men en säker förare håller sig på vägen hur fort eller långsamt denne väljer att framföra sitt fordon.

Shakey och gänget in action....
http://www.youtube.com/watch?v=AGKxkZyoqMc&feature=PlayList&p=5E60144B526C2BD7&playnext=1&index=3
De gubbarna kan köra inget snack om saken, men när man kör gata så kan det hända den bäste också. En kurva som nyper lite mer än man är berädd på.
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026