RacerBarber
racerbarber
går bra för hayden på lcr honda på fp1,,,,,,,,15 man,,,kört 10 varv o är 3.7 sec efter
hade självklart inget med inlägget o göra över,,,utan det blev lite fel,,,,,dvs 1-10 glas rött,,,,sorry
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
går bra för hayden på lcr honda på fp1,,,,,,,,15 man,,,kört 10 varv o är 3.7 sec efter
förstod inte va du menade med 15man? och ja e nykter![]()
självklart nu när du säger det... tråkigt att viasat sport inte har hela listan online, man ser bara ledarens tid... och sen lite spridda skurar i fältet
Stoner: “In general we have to be happy because we’re setting the pace at the moment but we have to continue this tomorrow. In a lot of races this season we’ve been fast on a Friday but not able to improve and lost ground to the others so we want to make sure that doesn’t happen here. I’m not looking to be first in practice, I would like to be first at the end of the race on Sunday.”rojadirecta.org
stoner äger just nu laguna
Hoppas det för han är bara gnällig uppfyllnad nu. Bort med dököttet.Nån som hört mer om det Lyon sa om Edwards? Att han redan signat ett WSBK-kontrakt med Ducati Xerox inför 2011? Jag har i alla fall missat detta helt.![]()
Spelade inte han i ett engelskt pop-band på 80-talet?Vill vara extra fin på hemmaplan. Joråsåatte...
![]()
Lite trist, f.n. behövs det minst två nya förare för varje som lämnar...Hoppas det för han är bara gnällig uppfyllnad nu. Bort med dököttet.
Vann han inte en GP titel 2006 ?Spelade inte han i ett engelskt pop-band på 80-talet?
Vill vara extra fin på hemmaplan. Joråsåatte...
Ang crapbike nomero ono!
Jag tyckte att Duccen gjorde rätt bra ifrån sig på FP1 i alla fall![]()
Det är inget Moto2 på Laguna Seca.Blir inte klok på morgondages tidsschema?! Vi ska ha MotoGP-afton hemma hos mig med Viasat OnDemand. Men när f*n börjar det egentligen? Vi vill ju se Moto2 oxå...
Det är inget Moto2 på Laguna Seca.
Söndag:
Warmup 18.40-19.00
Race 23.00
Svensk tid, såklart.
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |