Bandagar 2010

Bike week nästa vecka, vilka åker?
Jag är sugen på att smyga runt ett par varv, i mån av plats. :)

Jag tänkte försöka ta mig dit o titta på nått av rookie racen. Där neonman ska debutera.

Det låter bra! :tummenupp Jag kommer behöva all support som jag kan få. Sitter redan som på nålar av nervositet. Kan knappt föreställa mig hur det blir när man står på startlinjen...:gnissla

Annars så kan jag rekommendera körningen under Bike Week. Men man ska nog se till att vara på plats tidigt för att vara garanterad plats.

Jag tänkte försöka ta mig dit o titta på nått av rookie racen. Där neonman ska debutera.

Annars så kan jag rekommendera körningen under Bike Week. Men man ska nog se till att vara på plats tidigt för att vara garanterad plats.

...hur funkar det, är det gruppindelning a'la standard, och att vara på plats runt 7-blecket? :) Har googlat lite, och det är anmärkningsvärt lite info runt detta event därute? :va

Är riktigt sugen på lite mer åsen faktiskt

Det ser onekligen ut att bli ok väder imorgon, snart dags att bestämma sig. :) :dagensilandsproblem

Åker till g-åsen idag tis.och hoppas få plats på körningen på onsd.
Sedan vidare till Svista tord.för smc körning för aktiva inom SMC.:tummenupp

Nån som ska till Gelleråsen 7+8/8 och åka. Delar mer är gärna på soppakostnaderna mm mm om det är nån som har plats på ett släp. Börja bli duktigt less på att harva fram å tebaka med hojjen på E18.

Back