Bandagar 2010

Skoj värre grabbar! :) Tror Monobike och Vildsvin kan ha fått lite mersmak?

Värmen tog ut sin rätt på mig idag, orkade precis hålla mig någorlunda fokuserad lagom till soppan tog slut efter en 11 mil på banan, sedan tog badsuget över. :hihi

Bad efter banåka borde vara obligatoriskt. :fakta

Word! :yoparty

...njahapp, när kör vi samlad trupp nästa gång?

Någon som har något på lut, Vildsvin nämnde något om någon av torp-banorna i september...?
Jag lär ha något i augusti med, annars dör jag. DireCkt.

...njahapp, när kör vi samlad trupp nästa gång?

Någon som har något på lut, Vildsvin nämnde något om någon av torp-banorna i september...?
Jag lär ha något i augusti med, annars dör jag. DireCkt.

Augusti it is! När? Var?

Jag och farsan hade bestämt oss för Sviestad den 21, men när jag började avfarten igår till västkusten (kungshamn) så la femman växel av helt. Har haft känningar förut att femmans växel inte vart bra, och nu har den lagt av helt. Den hoppar ur direkt vid minsta gaspådrag med ett jävla metalljud. Kommer hem på söndag, så blir det attackmek och kasta ur motorn och dela på växellådan. Som tur är motorn tredelad och jag slipper dela på vevhusen.

Hoppas på att jag hinner få ihop den i tid så det finns platser kvar. Vettefan om jag vågar boka bandagen utifall jag inte får delar i tid.

Jag och farsan hade bestämt oss för Sviestad den 21, men när jag började avfarten igår till västkusten (kungshamn) så la femman växel av helt. Har haft känningar förut att femmans växel inte vart bra, och nu har den lagt av helt. Den hoppar ur direkt vid minsta gaspådrag med ett jävla metalljud. Kommer hem på söndag, så blir det attackmek och kasta ur motorn och dela på växellådan. Som tur är motorn tredelad och jag slipper dela på vevhusen.

Hoppas på att jag hinner få ihop den i tid så det finns platser kvar. Vettefan om jag vågar boka bandagen utifall jag inte får delar i tid.

...det där grejar du på en kaffepaus. :fakta Speciellt om du inte behöver klyva motorn, då tar det nog mest tid att få hem friska delar. :)

...det där grejar du på en kaffepaus. :fakta Speciellt om du inte behöver klyva motorn, då tar det nog mest tid att få hem friska delar. :)

Jo det blir nog att ta hem delar från amerikaTT, siktar på nya tätningar, nya drev till femmans växel (både på primära och sekundära) plus växelgaffel som är säkert sned nu när jag har kört så länge med trasig femma. Mmmmm, kosta gratis!

sådärja, nu slipper du oroa dig vad du ska göra med alla pengar den här månaden oxå! :död

Det är helt klart att föredra. :hihi atTacKbeställ nu direkCt, gört! :yoparty

Vilka är på SMC-Knix i greenvalley den 7/8 då? (Gröndal, Etuna)

/J

Väntar med att beställa förrän jag har grejorna i handen. Säkert nå mer som är trasig såpass jag kör med gamla skutan :brinnerup

Väntar med att beställa förrän jag har grejorna i handen. Säkert nå mer som är trasig såpass jag kör med gamla skutan :brinnerup

äääääh...bullgixxern är ju körd av äldre kvinna, aldrig på bana (alla vet ju att så fort en hoj varit på bana så är den sCroTad direkCt) och motorn har bara sett 6000 varv som mest? :va

Back