Katana-Jocke
Second place - First loser...
- Gick med
- 24 Jun 2009
- Hoj
- Katana -82, 2*Katana -83, Nico Bakker 1168 -83, Moto Martin GSXR 1100W -83, GSXR 1100 -89, GSXR 1100 -86, Husqvarna WR 250 -85b, Kawa Icefighter GPZ 900R special
Skinnstället åker enbart på om jag ska åka längre sträckor (läs: mer än 5 mil) eller om det är för kallt att åka i mina camobrallor, tröja och munkjacka.
Skinnstället åker dock på om jag vet att jag kommer att åka hem sent på kvällen/natten och att jag vet att det skulle vara lite väl kyligt för ovanstående utrustning under hemfärd under småtimmarna.
Moralpredikare - Vik hädan!
Skinnstället åker dock på om jag vet att jag kommer att åka hem sent på kvällen/natten och att jag vet att det skulle vara lite väl kyligt för ovanstående utrustning under hemfärd under småtimmarna.
Moralpredikare - Vik hädan!

Undrar vad dessa personer tänker på. Vet dom vad som händer när hud skrapar mot asfalt, eftrerkommande smärtor,skrubbning av smutsiga sår, hudtransplantationer och fula ärr. Det priset är inte jag beredd att betala i vart fall. Jag åker alltid med skinnställ, ryggskydd, handskar,stövlar och hjälm.