Hlr

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Hur blev det?
Blev det någon ny tid bokad?
När, var, hur?

Finns det intresse för det ens? :va

Med olyckor både här och i RR i färskt minne så känner jag att jag skulle vilja ha en kurs snarast möjligt.
Vad säger ni?

Känns viktigt...

Är jag bara fri eller får tidigt besked så att jag kan ta ledigt så är jag på:yoparty

Jag ställer gärna min kunskap till förfogande om det inte blir något större arrangemang. Kan både (A-,B-,D-) HLR och första hjälpen. Har dock inte blivit färdig att skaffa instruktörslicens i HLR eftersom det kostar, så jag kan inte skriva ut certifikat på genomgången HLR-utbildning förrän tidigast augusti :huvet

Men man kan ju alltid snacka första hjälpen över en kopp kaffe eller nåt.
Antingen det eller vänta nån månad så fixar jag godkänd utbildning i D-HLR åt er.

Håller med tidigare talare. har jag inte jobb lr nåt annat inbokat vill jag absolut gå en sån utbildning.. Många har ju helgerna uppbokade borde det inte gå att lägga det en kväll i veckan.. tar en sån utbildning lång tid? lägga den i samband med en tt kanske? bara spånar lite

Jag ställer gärna min kunskap till förfogande om det inte blir något större arrangemang. Kan både (A-,B-,D-) HLR och första hjälpen. Har dock inte blivit färdig att skaffa instruktörslicens i HLR eftersom det kostar, så jag kan inte skriva ut certifikat på genomgången HLR-utbildning förrän tidigast augusti :huvet

Antingen det eller vänta nån månad så fixar jag godkänd utbildning i D-HLR åt er.

För min del klarar jag mig utan certifikat, är mer kunskapen man är ute efter, ifall olyckan skulle va framme:tummenupp

Last edited:

Detta tycker jag absolut räcker. Att ha det på papper (som jag ändå bara gör av med) känns inte så viktigt för mig...

Vad krävs?
Lokal? Hur stor?
Kostnad?
Hur lång tid?
Hur många? max, min?

Har en övningsdocka av den modell som används på lasarettet om ni vill låna.

jag vill gärna ha det på papper om det går... det är en asbra merit!

Hur blir det? Är du intresserad att ha en liten kurs med oss Sprawler?
Vad behöver du i så fall för att det skall kunna genomföras?

Javisst, det kan vi fixa. Det är inte så avancerat. För första hjälpen, andningsmasken tex, behövs ingenting. För HLR måste vi som sagt vänta lite. Jag har inte fått dockor eller nåt sånt heller.

1. Ripster
2. Vilse
3. aidem
4. VBK
5. Bjork3n
6. sofiiiii
7. voody75

Newbie med säkerhet i sikte... kör med första hjälpen kit i toppboxen... HLR verkar bra om det inte krockar med jobb...

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard