H3dlund
Sporthojsnörd
Humlor är hårda!
Hemkommen efter en bustur med motarden. Körde lite väl hårt på ett industriområde, blåste om en Saab kombi på bakhjulet, hastighetsmätaren visade 140 blås när jag satte ner den. Sakta ner för det var fartgupp och lite för vågat område och köra fort i längre fram.
När jag närma mig fartguppet small det bara till i hjälmen.
Kolla mig runtomkring först för jag trodde nån kastade en sten på mig efter min lilla söndagskörning. Men såg inte en endaste människa, när jag kom hem såg jag visiret hade 5 sprickor!
Blev asförbannat och var helt bombsäker nån dratt iväg en sten på mig så hårt som det small.
Hade goprokameran på och lyckades fånga vad som hände. En satans humla träffade mig klockrent. Klart jag fått humlor i visiret förut, men denna var fan den värsta jag träffat på.
1:a bilden kolla mellan lägenhets husen till höger.
2a bilden kolla till vänster om den blå skylten i högerkant på bilden
Resten. SMACK!
Bildserie:
Fräscht visir:
Hemkommen efter en bustur med motarden. Körde lite väl hårt på ett industriområde, blåste om en Saab kombi på bakhjulet, hastighetsmätaren visade 140 blås när jag satte ner den. Sakta ner för det var fartgupp och lite för vågat område och köra fort i längre fram.
När jag närma mig fartguppet small det bara till i hjälmen.

Hade goprokameran på och lyckades fånga vad som hände. En satans humla träffade mig klockrent. Klart jag fått humlor i visiret förut, men denna var fan den värsta jag träffat på.

1:a bilden kolla mellan lägenhets husen till höger.
2a bilden kolla till vänster om den blå skylten i högerkant på bilden
Resten. SMACK!
Bildserie:

Fräscht visir:

Last edited: