Vad fick dig att le idag?

Blev utsedd till chaffis ikväll! Så istället för att behöva stoijja runt på stadsfesten får jag i lugn och ro bo i
Skoda_Superb_interior_big.jpg

Kunde vart värre!

Va ju tvungen att le stolt när en av systerdöttrarna, 6 år, sjöng en egenkomponerad sång om varför moster är bäst och att hon älskar mig! :kär :kär :kär

Mina väldigt dåliga men ack så roliga powerwheelies på 1a växeln :) (ler även över att ombestyckningen + luftbox modifikationen fungerade...även över att mitt hjul de/montering verkar fungera änsålänge).

jag mer än log när jag äntligen fick bort HPAn från en av mina serverdiskar :banana och det blev ännu bredare när jag resizeade disken utan att förlora information :yoparty och ännu mer när arrayn sedan startade problemfritt :banana

jag mer än log när jag äntligen fick bort HPAn från en av mina serverdiskar :banana och det blev ännu bredare när jag resizeade disken utan att förlora information :yoparty och ännu mer när arrayn sedan startade problemfritt :banana

Har du sett han där? Han är nörd! Åh vad han är nörd! Han är jättenörd!

Det som gör mig bekymmrad är att jag fattade :(

Det som gör mig bekymmrad är att jag fattade :(

På med nerdstruten du med! :D

(jag fattade också på ett ungefär)

Jag log idag när jag tog ut katten på bakgården, den har alltid varit innekatt, men det medföljde sele och ett långt koppel så jag tänkte prova.

Varenda insekt var ett potentiellt byte, varenda maskrosboll skulle förintas och träden skulle provklättras.

Last edited:
Glider runt i min nya Jaguar och bara njuter! Ler så sjukt mycket :):yoparty

När jag kom hem från Rörken igår och precis skulle köra in på min gata, såg jag en katt som behagfullt rullade sig på den varma trottoaren i solskenet. Just där och just då, ville jag göra samma sak. :)

Jobba gårdagen, dra ut på äventyr vid 10snåret. Komma hem 06:30
Dra på sig arbetskläder 08:30 och köra nästa pass.

Jag vill inte bli gammal

Back