Var det du???

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
Som det lät i artikeln så upptäckte frun det först när polisen ringde så den var troligen precis stulen.

det är ju inte omöjligt att de inte hade koll på att den var stulen, men när jag läste artikeln så fick jag nästan känslan av att han panikat och sprungit därifrån, ringt frugan och bett henne bekräfta att den var stulen...

men jag är en misstänksam jävel av mig så :rolleyes:
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Var det du, med en ful gammal j-vla grön BMW K11101001010R från tiden då muren fortfarande stod i Förbundsrepubliken, som körde HELT efterblivet imorse?

Du låg bakom mig (jag körde min gröna flygmaskin) på Lundbyleden vid 07:15 mellan Backaplan och Eriksbergsmotet. Du låg, med din öppna "wannabe-polishjälm" och solbrillor, med alla extraljus tända och lurpassade för att kösurfa förbi på insidan. Du vågade dock inte ta steget utan låg i min högra döda vinkel hela tiden, varvid jag lämnade mer och mer plats åt en MC-broder för att underlätta din passering.

Istället la du dig bakom, sjukligt nära, och vinglade som en riktig Cornflakespaketskörkortsinnehavare och agerade irritationsmoment istället. Gav återigen mer plats åt dig efter rödljuset vid Lindholmen, men du körde inte om.

Sen drog jag på (turbopower ftw) och la mig i högerfil strax innan Eriksbergsavfarten och du fortsatte slips-streama mig a'la 3-sekundersregeln minus 2 minuter och 59 sekunder för att sedan nästan smaka dragkrok när jag var tvungen att bromsa för passerande dödspilotcyklist vid Burger King-rondellen.

Sjukt störande, och sjukt onödigt om jag hade behövt sopa upp extraljusglas och X-jellkåpdelar över hela gatan om du hade dratt in i min kreaturfångare baktill. :mad:

Lär dig köra, eller låt bli. :4skrika

Ädit: Stavfle.
 
Last edited:

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
Var det du, med en ful gammal j-vla grön BMW K11101001010R från tiden då muren fortfarande stod i Förbundsrepubliken, som körde HELT efterblivet imorse?

Du låg bakom mig (jag körde min gröna flygmaskin) på Lundbyleden vid 07:15 mellan Backaplan och Eriksbergsmotet. Du låg, med din öppna "wannabe-polishjälm" och solbrillor, med alla extraljus tända och lurpassade för att kösurfa förbi på insidan. Du vågade dock inte ta steget utan låg i min högra döda vinkel hela tiden, varvid jag lämnade mer och mer plats åt en MC-broder för att underlätta din passering.

Istället la du dig bakom, sjukligt nära, och vinglade som en riktig Cornflakespaketskörkortsinnehavare och agerade irritationsmoment istället. Gav återigen mer plats åt dig efter rödljuset vid Lindholmen, men du körde inte om.

Sen drog jag på (turbopower ftw) och la mig i högerfil strax innan Eriksbergsavfarten och du fortsatte slips-streama mig a'la 3-sekundersregeln minus 2 minuter och 59 sekunder för att sedan nästan smaka dragkrok när jag var tvungen att bromsa för passerande dödspilotcyklist vid Burger King-rondellen.

Sjukt störande, och sjukt onödigt om jag hade behövt sopa upp extraljusglas och X-jellkåpdelar över hela gatan om du hade dratt in i min kreaturfångare baktill. :mad:

Lär dig köra, eller låt bli. :4skrika

Ädit: Stavfle.

Fan vilken humor.
En annan sitter hemma med en hals som beter sig som om man skrålat runt i 2 veckor just nu. Dvs hängig som fan. Men detta inlägg fick mig att dra på smilbanden. :D
Tack förhjöde min dag! :Bugar
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Ducati 996 som slipstreamade bakom mitt släp i monsunregnet från Lerum in mot stan idag runt kl 19.00.

Det såg mysigt ut :rolleyes:
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Pinky, det är faktiskt 40 på Friggagatan ;)

Men kul att se dig dra förbi!
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top