Greatdays behöver förstärkning

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Hepp.

Var är alla sommarjobbare när man behöver dom? Det borde ju drälla av folk som vill ha ett jobb eller tjäna en extra hacka över sommaren.

Vi skulle behöva förstärkning, främst över sommaren. Funkar det bra kan det bli förlängning.

För er som inte vet vad vi gör så pysslar vi med upplevelser av alla de slag. Kontoret är beläget centralt i G:a Stan i Sthlm. Vi är 28-38 år gamla och har förbannat kul på jobbet :)

Tjänsten innebär ordermottagning, orderhantering, kundtjänst (tfn och över disk) etc etc. Det är bra om du inte är totalt asocial eller blyg utan tvärtom kundorienterad och trivs bland folk. Vi förutsätter att du kan läsa/räkna/skriva :)

Fringisar är fikabröd, sprit på fredagar, gratistest av (utvalda) upplevelser bla blabla.

PMa mig om du är intresserad.

MVH,

Kristian

Bump.

Möjlighet till fastanställning finnes för rätt person. Förmodligen är du 25-30 år gammal.

Jag känner mig diskriminerad och krängt :huvet

:fylldeförtiiapril

Kul att man numera får annonsera hej vilt på Sporthoj.com! :yoparty
Men ärligt, varför vill du ha någon härifrån? Man har väl ngt fel i huvudet om man sitter här och gaggar.
Du kunde lika bra ta ngn direkt från studentflaket. :fakta

Kul att man numera får annonsera hej vilt på Sporthoj.com! :yoparty
Men ärligt, varför vill du ha någon härifrån? Man har väl ngt fel i huvudet om man sitter här och gaggar.
Du kunde lika bra ta ngn direkt från studentflaket. :fakta

"Lika barn leka bäst vettu". Är du intresserad så maila :D

Skämt åsido, hellre nån härifrån än af. Läst förresten nåt om af häromveckan. Varje arbetsförmedlare förmedlar i snitt ETT jobb per månad. ETT. Vilka stjärnor.................

Var ute på stan idag och kollade in studentflaken. Nej tack. Nuförtiden kan de inte ens klä sig anständigt, utan det är kallingar och studentmössa som gäller, för att det skall vara lätt att skölja bort alkoläsken.

De där flaken förresten. Det måste ärligt talat vara jobbigt att stå där och skråla i en timme eller två. De sjunger ju inte precis.

Japp, jag är nog gammal nog nu att säga att det faktiskt var bättre förr...

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti