Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

Får ni kört någonting?


Själv var jag i Falkenberg och körde i fredags, på Falkenbergs motorbana. Nyhemskurvan eller var den hette, den som kommer efter chikanen, den är ju helt sjuk.:yoparty Vilken känsla att dra på där! :Rockbanan

Tyvärr så började det regna sen. Men det är ju bra träning det med...


Men på söndag nästa vecka är det NDR!!!! :tummenupp Du kommer va??

Jag kommer iaf. :)
 
Har faktiskt inte bestämt mig än. Får se vad planerna blir för helgen.


Vadå vad planerna blir för helgen?? Det finns väl knappast någonting som går upp med NDR? :va Nu får du skärpa dig!! :whip

Får ni kört någonting?


Själv var jag i Falkenberg och körde i fredags, på Falkenbergs motorbana. Nyhemskurvan eller var den hette, den som kommer efter chikanen, den är ju helt sjuk.:yoparty Vilken känsla att dra på där! :Rockbanan

Fyy va kul du måste ha haft då!! :) :tummenupp Du tränar i hemlighet så du kan rasta oss sen! :D

Jodå, vi brukar köra rätt ofta. :banana Men du kommer aldrig längre!
 
Last edited:
Hehe jo det finns ett par saker :D
Nu ska det inte regna imorgon och ska bli ganska soligt fram till lördag...
:gnissla
Lutar åt körning iaf. Någon som ska med. Blir i så fall framåt 15-1600 tiden. :banana
 
Kör någon förbi Össjö Söndagsmorgon till Ndr får ni gärna Pma oss så hänger vi på därifrån.

Topchop & Hook
 
haha du var tvungen!!!!
Dagen innan man kommer hem så slänger du upp sköna åkbilder!
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ :D
 
Samåkning till Nationaldagsrundan 2010

Tänkte att vi som kör ihop här i Äholms trakten kunde ta följe ner till Helsingborg på morgonen för att vara med på Nationaldagsrundan 2010 på söndag 6/6.

Avfärd mot HBG Yamaha Center: 08.40 från Coops stora parkering!

Ni som vill haka på oss, skriv upp er:

1, Kriss
2, Vallonen
3, M4rtin
4,
5,
6,
7,
 
1, Kriss
2, Vallonen
3, M4rtin
4, Dre23
5,
6,
7,

Någon som är sugen på att ut köra runt kl 19 ikväll?
 
Last edited:
Tänkte att vi som kör ihop här i Äholms trakten kunde ta följe ner till Helsingborg på morgonen för att vara med på Nationaldagsrundan 2010 på söndag 6/6.

Avfärd mot HBG Yamaha Center: 08.40 från Coops stora parkering!


Tidigare när det varit SVT eller NDR så har jag kört ner själv, men nu när det blir lite senare så kanske man kan haka på.
Finns det någon gata i närheten av "Coops stora parkering" som man kan söka på Eniro, Google maps eller dyl?

Tänker ni tanka i Helsingborg eller ska ni vara fulltankade innan ni kör?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top