Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

Jag och Kris förlåt Kriss ska ut och köra imorgon någon som ska hänga med? om ni kan haha!:D
 
Kommer hem tisdag och ser ut att bli strålande sol så ska ut och köra om någon är sugen på att hänga med.
Eller kör jag bara själv i ren protest mot att ni kör som fan när jag är borta :D :D
 
Kommer hem tisdag och ser ut att bli strålande sol så ska ut och köra om någon är sugen på att hänga med.
Eller kör jag bara själv i ren protest mot att ni kör som fan när jag är borta :D :D

Det är klart vi vill hänga på!!!:yoparty ska bli trevligt att träffa dig.
 
Körning

Vilka är sugna på att köra en 20-30 mila runda om det blir bättre väder efter kl 12? Jag kan garantera kurviga vägar! :D

Vallonen och jag ska i alla fall köra om det blir bättre väder.

Förslagsvis 13.30 på Stortorget i Äholm.

Ni som vill, skriv upp er här! :tummenupp
 
mm, bäst att avvakta tycker jag med! Såfort det torkar upp och blir lite bättre så ska det köras KURVIGT!!! Har inte kört hoj på snart två veckor så är taggad som tuuusan! :)
jag har inte kört hoj på 4 år men var ute värmde upp med vallonen igår det är ju satan vad den BMWn går
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top