Gotland Ring 2010

Hallå allihop ! Jag har fått ett mail ifrån Gotland ring ägaren angående ström på banan och enligt honom ska det finnas :tummenupp

"Hello again, I don¨t remember if you received an answer, but yes there will be electricity at the track, you can order it in our webshop, it is 125 sek / day."

//Nikolai

Nikolai Grull
Sales & Marketing Director

Vi är ett gäng som kommer att ha ett dieselverk ändå för att vara på den säkra sidan. blir även billigare att ha eget elverk :)

Har också försökt få svar om elen, både actionpics och andra körningar erbjuder el mot en avgift per dag iår.

Mathias, kolla upp detta och iallafall skriv om det kommer finnas eller inte...

Vi har inte kunnat ge svar på det vilket vi har skrivit med, eftersom GR själva inte haft klart med elen. Vi har nu skickat ut mail om el till alla deltagare. Så är du bokad med oss har du fått det mailet :)

Mvh Liwa1

Vi har inte kunnat ge svar på det vilket vi har skrivit med, eftersom GR själva inte haft klart med elen. Vi har nu skickat ut mail om el till alla deltagare. Så är du bokad med oss har du fått det mailet :)

Mvh Liwa1

jag har inte ens lämnat min mail vid anmälan.

Hallå allihop ! Jag har fått ett mail ifrån Gotland ring ägaren angående ström på banan och enligt honom ska det finnas :tummenupp

"Hello again, I don¨t remember if you received an answer, but yes there will be electricity at the track, you can order it in our webshop, it is 125 sek / day."

//Nikolai

Nikolai Grull

Vi är ett gäng som kommer att ha ett dieselverk ändå för att vara på den säkra sidan. blir även billigare att ha eget elverk :)
Det stog ju inte så mycket om elen heller, mer än att det var 1-fas, men inte hur mycket det var avsäkrat för osv. Riktigt jävla dyrt dessutom! Det blir nog elverk här också...

Dom håller på att fixa elen och dom sista grejerna kommer under Tis-ons och förmodligen finnas tillgängligt from Torsdag.

///

Får man köpa in sig på diesel verket?

//Nikolai

Nikolai Grull

El

Har pratat med Gotland idag och nu är det bekräftat.Det är som några redan har skrivit tidigare.Elen ska installeras idag och kommer att finnas tillgänglig tills vi ska dit.Om man är intresserad så kan man boka via deras webshop.Vill man inte så får man ta med elverk.

//Mattias

Så det är okej eller? :banana

Med tanke på att vi är åtta stycken på det redan blir det dyrt för dig. :gnissla :)

Är det någon som har koll på vad som gäller i lugn/mellan grupperna vad gäller hojen!? Måste den vara reggad/försäkrad alternativt måste man ha licens?

Ja, vad kan jag säga. Det finns inga bullerkrav på Gotland Ring, men det finns gott om Svenskar på Gotland...

Nån som vet nåt bra ställe att tälta på nära banan? Eller funkar det kanske som på Anderstorp att man kan tälta "på" banan? Gött att man är ute i så god tid med allt sånt här :)

Back