Nagelmån är viktigt i handskarna...![]()
Det var en kvinnlig läkare.![]()
Jag säger då det..
Nu bär det iväg nedåt E257:an. Ses där, för den som har vägarna förbi. Jag är den svarta hojen med maplacerad skylt som kör i 30 överallt och ser allmänt harig ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nagelmån är viktigt i handskarna...![]()
Det var en kvinnlig läkare.![]()
Ett stycke Honda Civic 1.8 Sport... frugan ville ha en mindre bil än accorden vi har idag. Civicen är lika stor i kupén (även baksätet otroligt nog) så skillnaden blir att jycken får åka utan hundbur.
Morrn... Hur var det nu med jaktlicens och skator som skriker helvet på morgonen så man inte kan sova?![]()
Äsch, du får väl ställa upp för frugan
Du får väl sova ut på helgen som vanligt folk och inte släpa hem random lössläppt orakad norrbaggare som du plockar upp sovandes bort koskenkorvaruset i buskarna på Östra i parti och minut?![]()

JP är på topp efter gårdagens regn 
Jag säger då det..
Nu bär det iväg nedåt E257:an. Ses där, för den som har vägarna förbi. Jag är den svarta hojen med maplacerad skylt som kör i 30 överallt och ser allmänt harig ut.![]()

Märkesfascist?![]()
(jag hade nog iofs. åkt Audi-båge om de gjort några sen DKW tiden)

Måndag...
Vart tog sängen vägen...
:läggersigunderskrivbordetochsomnarom
För övrigt är det ju skitkallt ute!
...

Då skulle du känt hur det var kl. 04.30 imorse..![]()

Men varför går du upp så tidigt för?![]()

Jag var tvungen att vara på din arbetsplats 05.30![]()

Pluggen: din arbetsplats förstör för alla, förstår att du har det jobbigt!![]()
1. Skator skjuts med luftpistol, ingen licens behövs - alla blir gladare...
2. Har hört nåt om nån Anka som sa nåt vettigt om att ställa upp...![]()

Spenderade förövrigt en eftermiddag i Hufvudstaden med brodern och hans ex, där vi blandannat knallade in på MC-varuhuset och provade hjälmar. Brorsan planerar att köpa en så han slipper äckelhjälmarna på skolan. Jag konstaterade vilken storlek jag ska ha samt köpte hjälmluva så jag slipper äcklet i äckelhjälmarna i skolan.![]()
1. Låter strålande. Får låna/tjöpa/sno nån och ställa vid fönstret. Även bra att ha om nån orakad norrbagge skulle "råka" ta fel rum...
2.
3. ...samt köpte hjälmluva så jag slipper äcklet i äckelhjälmarna i skolan.![]()

a) Någon som hört om olycka på Bulten? Kom polisbil flygande med blåljusen påväg nedåt Rosenhill. Aldrig ett bra tecken..
b) Någon som har ett förslag på en bra plats för plåtning av hoj?
Bättre det än en silverfärgad hoj som leker kaststjärna med regskylten.![]()
Sicken fin fulquote du smög in där !![]()

Tror inte det är nåt bo just där för det har bara hänt nån enstaka gång att de sitter där och skräner. Annars har jag aldrig hört dom sitta just där.
Sicken fin fulquote du smög in där !![]()
JA JAG VET ATT DET VAR MINDRE ÄN 5 TECKEN MEN JAG FATTAR INTE MER FÖR AT TJAG SKRIVER 5!
![]()

Vilken morgon!
Var uppe lite tidagare än vanligt för att hinna med.....då ringer min kollega som ska öppna....hennes bil startar inte......JAG drar iväg o öppnar.....när mina kollegor kommer drar jag hem igen...meckar plättar till lilltjejen som ska ha utedag med skolan.....äter frukost o så ska linser meckas in osv.....sen ska jag tillbax till jobbet! Puh....
Dagen statrar i 190 alltså... höhö..
Hoppas resten av dagen blir lite lugnare..

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |