Bulten 100522

Nästa gång är det en 12 årig ryttare på häst eller cyckel som övar krypkörnining i fotokurven.
Bara en tanke.

Har du sett en cyklist eller en 12-årig tjej på häst ligga mot mitten i kurvan och sedan gå över i fel körfält i utgången av kurvan med nedlägg menar du :va

Skit samma, blev bara förbannad. :tummenupp
 
Nästa gång är det en 12 årig ryttare på häst eller cyckel som övar krypkörnining i fotokurven.
Bara en tanke.

Ja, eller en finlandsfärja, stjärnkryssare från Star Wars eller Grond från Sagan om Ringen.

Nog för att man har sett mer eller mindre begåvade saker på Bulten, men en 12-årig ryttare mitt i fotokurvan eller en cykel som övar krypkörning vore fan något nytt.

Alltså.. Vad Luca-brassa-satan är ute efter är knappast att alla måste bomba på, men däremot kan det vara en tanke att åtminstone inte ligga som en bromskloss och vingla över filerna i knapp Styrfart (:rolleyes:) med tanke på att det finns folk som kör fortare. Vill du komma med på foto, kör åtminstone normalt. Du får väl köra fram och tillbaka femtio gånger isf. Fotograferna är väl, skulle jag gissa, måttligt intresserade av någon som kommer i gångfart.

Ett alternativ vore väl att stanna till vid vägkanten, gå fram till fotograferna och säga "hej, jag kan inte köra så fort, men skulle jättegärna komma med på bild. Kan inte ni vara lite snälla och fota mig ett par gånger?", men det är klart, det skulle ju kräva mänsklig kontakt. Hjälp, så farligt..
 
Last edited:
Ett alternativ vore väl att stanna till vid vägkanten, gå fram till fotograferna och säga "hej, jag kan inte köra så fort, men skulle jättegärna komma med på bild. Kan inte ni vara lite snälla och fota mig ett par gånger?", men det är klart, det skulle ju kräva mänsklig kontakt. Hjälp, så farligt..

Jag undviker helst kontakt med mina motiv. Det förtar spänningen. Det pirrar så mycket när alla med hjälm och skinnställ åker förbi. De är som Darth Vader, åååh.
 
Jag undviker helst kontakt med mina motiv. Det förtar spänningen. Det pirrar så mycket när alla med hjälm och skinnställ åker förbi. De är som Darth Vader, åååh.

Join the dark side. We have cookies.
 
Det var nån som fotade när vi åkte på bulten vid 18:00-20:00 Lördagen den 22/5.
Blev det någon bild? :confused:

Vi var 4st i grupp: 2st Husabergare, 1 ER6:a samt jag på min 600CBR
3 var klädda i Telgetokar-tröjor.

Vore jättekul om vi lyckades fastna mitt i "fajten" :hojcbr
Tack på förhand. :tummenupp :tuttar

Zussi!!
Jag har några bilder från er fajt, men jag tror att jag lyckades missa dig...:gråta Sorry..
Hur som. Kolla galleriet via länken. Jag har lagt till några bilder på slutet.

http://gallery.me.com/marco.panseri#100027
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top