BlueMonday
Ny medlem
Här kommer några bilder från fotokurvan mellan kl. 18-19 typ.
Fler finns här http://gallery.me.com/marco.panseri#gallery

Fler finns här http://gallery.me.com/marco.panseri#gallery
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du som stog med v40in? fastna på ett kort iaf, danke =)

Kungligt![]()


Det var nån som fotade när vi åkte på bulten vid 18:00-20:00 Lördagen den 22/5.
Blev det någon bild?
Vi var 4st i grupp: 2st Husabergare, 1 ER6:a samt jag på min 600CBR
3 var klädda i Telgetokar-tröjor.
Vore jättekul om vi lyckades fastna mitt i "fajten"
Tack på förhand.![]()
![]()
menar du han i t-shirt som dök upp då o då?
eller är det bara jag som sett i syne hela j*vla tiden?
Ett litet tips: om ni vänder där på krönet före fotokurvan(om man kommer från tungelsta) och åker förbi fotokurvan flera gånger: klappa på lite gas ner mot kurvan, var nära på att köra på en snubbe bakifrån för några dagar sedan, jag kom inte fort men snubben övade krypkörning för att komma med på bild, inte så jävla listigt.
Förövrigt, fina bilder
/LB
Tycker det brukar vara tvärtom oftast..
Ett litet tips: om ni vänder där på krönet före fotokurvan(om man kommer från tungelsta) och åker förbi fotokurvan flera gånger: klappa på lite gas ner mot kurvan, var nära på att köra på en snubbe bakifrån för några dagar sedan, jag kom inte fort men snubben övade krypkörning för att komma med på bild, inte så jävla listigt.
Förövrigt, fina bilder
/LB

Håller med, sakta inte ner för att ni ser oss fotografer, det är lättare för oss att panorera och blir snyggare bilder om ni håller farten.
Har föresten i dagarna lagt ut helt ny design på hela webb sidan.
www.jimmyb.se![]()
Ett litet tips: om ni vänder där på krönet före fotokurvan(om man kommer från tungelsta) och åker förbi fotokurvan flera gånger: klappa på lite gas ner mot kurvan, var nära på att köra på en snubbe bakifrån för några dagar sedan, jag kom inte fort men snubben övade krypkörning för att komma med på bild, inte så jävla listigt.
Förövrigt, fina bilder
/LB
Nästa gång är det en 12 årig ryttare på häst eller cyckel som övar krypkörnining i fotokurven.
Bara en tanke.
Haha, t o m en liten kalender! Stiligt!
Och jag håller med om panoreringen, inte för sakta, blir bara krokigt då.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |