Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

Fan va nice! :tummenupp Lyckades vi spela in rätt eller var det mkt himmelen? haha :gnissla

Det var perfekt. Dock är det ett konstigt högt vinande ljud. Lite konstigt tycker jag eftersom kameran är helt omsluten av plasthöljet. Får lösa det på något sätt i framtiden..
 
Det var perfekt. Dock är det ett konstigt högt vinande ljud. Lite konstigt tycker jag eftersom kameran är helt omsluten av plasthöljet. Får lösa det på något sätt i framtiden..



Knas det ska nog inte brusa o ha sig, men det blir säkert bättre nästa gång efter lite justeringar! :tummenupp

Se nu till o lägga upp den SNART!!! :D :yoparty
 
Ska ut imorgon eftermiddag vid ok väder..om någon är sugen på att hänga med. :banana
 
Då har man hämtat den nya hojen!!!! :yopartyjag ock kriss ska ut och fräsa idag någon som ska med?
 
Jobbar tyvärr 10 dagar till.
Bilder på nya hojen!!!
Kul att du fått den till tiden! :tummenupp
 
Lite bilder från gårdagens körning! :tummenupp
 

Bifogat

  • DSC00065.jpg
    DSC00065.jpg
    246.2 KB · Visningar: 35
  • DSC00068.jpg
    DSC00068.jpg
    236.9 KB · Visningar: 45
  • DSC00069.jpg
    DSC00069.jpg
    190.8 KB · Visningar: 35
  • DSC00074.jpg
    DSC00074.jpg
    243.2 KB · Visningar: 35
Här kommer några bilder från dagens körning! :tummenupp
 

Bifogat

  • DSC00075.jpg
    DSC00075.jpg
    238 KB · Visningar: 38
  • DSC00076.jpg
    DSC00076.jpg
    239.8 KB · Visningar: 38
  • DSC00077.jpg
    DSC00077.jpg
    237 KB · Visningar: 32
  • DSC00078.jpg
    DSC00078.jpg
    237.6 KB · Visningar: 37
  • DSC00079.jpg
    DSC00079.jpg
    237.7 KB · Visningar: 35
Är det någon som vill hänga med och köra idag? har 15 mil kvar innan 80 mil servicen då ska den äckliga 9000 spärren bort muhaaah:yoparty
 
Fina bilder...men vem är den äckliga, fula och hemska svarta bmw som förpestar bilderna? :avundsjuk
Har klippt ihop händelsen vs fågel men filen blev på 900 mb :gnissla
Får göra om och ladda upp när jag kommer hem. Lite för segt med linan man har på jobbet.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top