Vad fick dig att le idag?

Då har äntligen Tjejen fått sin nya hoj levererad och snart får SH en ny medlem!
Kul att dela samma intresse.

Du kanske gillade det, men Bengt såg inte lika glad ut, attack-hångla sådär... ohyfs!

Mitt Leo Vince är äntligen i Sverige, Halmstad för att vara mer exakt.
(första beställningen var till fel årsmodell, så fick beställa om, och paketet stod till i tyskland i flertalet dagar, men nu har det lossnat)

Ska bli gött som fan nästa vecka att montera det och brumma runt :banana

Är det bra att hångla med en kollega?

I liked it. :)

Om det var semitjocka Bernt-Arne på lagret med svettfläckar likt gamla LP-skivor under armarna = obra.

Var det yppiga Lisa i receptionen med spiror som kan få den mest härdade mannen att mjukna till konsistens a´la mjukost = bra!

Nå, Bernt-Arne eller Lisa?

Om det var semitjocka Bernt-Arne på lagret med svettfläckar likt gamla LP-skivor under armarna = obra.

Var det yppiga Lisa i receptionen med spiror som kan få den mest härdade mannen att mjukna till konsistens a´la mjukost = bra!

Håller de där två till på detta forum? :rolleyes: :D

Lisa.

Det beror på...
- Har ni några kvinnor på företaget?

Jag jobbar på ett hotell. Det finns kvinnor. Många kvinnor. :tuttar

Last edited:
Om 3½ ska jag åka till Peter E. Sen ska vi åka med hans "nya" racebuss till Falkenbergs motorbana. Ska bli sjukt kul att äntligen få träna på SMC's senaste övningar i fri fart.

:hojsmilie

Fick äntligen tid att byta olja och filter på vinterhojen... :rolleyes: Passade på att klippa gräsmattan och ansa rosorna också medan jag hade ångan uppe. Livet är gott. :)

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar