Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag hoppar totalt pga avsaknad av varm groddräkt..(on the count of masser med regn)
Får sikta på helgen iställlet ?!![]()

i helgen är det ju anderstorp! måste ju hinna gasa innan, ska försöka igen på torsdag em....och fredag..
nån som är ledig på dagarna?![]()
Du kör för hårt!En skadeglad tröst för min del att det inte belv någon åkninghojjäveln har gått sönder igen. Trött på österikisk skitkvalitet.
Jag kanske kan få nån timme ledig till hojåkning mitt på dan på torsdag, typ mellan 11 och 13. Har för mig att vädret skulle va hyggligt då.om det är fint imorn tänkte jag åka efter 13 typ...
Vi ska inte skjuta lite på de till eftermiddan? typ 18?![]()
nej, då regnar det säkert....ska käka nu sen till garaget!
nån som mer?

För egen del blir de en sväng efter jobbet.. alltså efter 16.00 vädergudarna säger andra saker än vädersiarna... riktigt bra väder mot vad dom förutspått.
Jag hade en förhoppning att åka en sväng men jag tittade också på termometernJag tittade på termometern och åkte hem o la mig i soffanDet ska fan vara njutbart oxå, inte bara köra
![]()
Jag gick dock ner i garaget och snickrade på mina nya Yoshimurafotpinnar! Jag behövde göra om adapterplattorna för att montera dem.|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |