Skillnaden mellan tjejer och killar på antal dom haft sex med.

• Thread starter Thread starter Allstaar
  • Start date Start date
Trams att tro att bara lösaktiga brudar kan vara kåta. Då har man inte varit med om mycket. Det är nästan alltid i de lugnaste vatten(och hos rödhåriga :hihi) man träffar på de grymmaste liggen.

Vet man inte det så ligger problemet i att man inte attraherar tillräckligt vackra/smarta/underbara kvinnor utan helt enkelt får stå där med kåta Anna som satt och sög halva skolan på skoltoaletten. Mm, vad speciell man måste känna sig och framförallt vill man ju att hon ska pussa ens barn godnatt i framtiden.

Kolla svtplay på fittcrew. Du kommer avlida av hat. Feministerna, eller vad skall man kalla dem, manshatarna - där vissa väljer att operera sig till män, och pratar om att "kön är ljug". Jahpp!

Jag såg slutet på det programmet. Några fula jävlar med konstiga frisyrer och smutsiga ungar som satt och genussvamlade i ett kollektiv. :rofl

Last edited:
Tjejer. Vore det inte hål i dom vet jag inte vad dom skulle vara bra till.

Jag läste en kul statistik från USA som visade att männen haft sju sexpartners i snitt medan kvinnorna haft tre...

(Fast den blir ju bara kul om man tänker lite!:)

Det är det jag menar, vill du ha en tjej utan offknapp så kan det vara så att hon legat mycket. Sen om det är med många olika partners eller några fasta spelar mindre roll. :)

Jag föredrar killar utan offknapp.

Jo, det stämmer helt klart. Det svåra är att hitta någon med samma sexbegär som en själv.

Och hittar du någon med samma aptit som du själv så är det oftast något annat knas på personen...

Det gjordes på 1800-talet.
Reality-check!

Reality-checken ligger nog snarare i att du/feministerna behöver inse att kroppen och hjärnan hör ihop och gör stora skillnader mellan män och kvinnor oavsett vad vi tycker om det.

Att inte tro det är i det närmaste att vara religiös och då kan man ju lägga ner diskussionen direkt.

Såg ngn banner med några androgyna missfoster och jag förstod vad som vankades.
Lyssna nu på mig:
Jag är jävligt mån om min hälsa, gymmar 4ggr/vecka och försöker äta vettigt. Röker sällan och tar ofta trappan. Mycket grönsaker, lite sås. OK?

:mad:

Så, jag kommer INTE titta på:
Halal-tv
Elbyl
Mosaik
Fitt-crew
Kobra
Kulturnyheterna
UR "Om barn"

Eller något annat jävla skitkommunistarabfeministstenkastarfjällrävenjävlaböghbt-program. Förstått? Jag tror inte du fattar vad sådant gör med mitt blodtryck. Du fattar helt enkelt inte. :4skrika Bara att tänka på att "Public service" gör program som heter "fitt-crew" får mig at tlova och svära och hederslova att aldrig någonsin ever never ever again kommer betala ett öre till de där utlokaliserade glesbygdstäntarna i Kiruna som viöö åt "licensepengar". Skulel hellre LÄSA SImpson resten av livet än att betala för en könsopererad kvotfitta som aldrig haft ett jobb.

Där satt den! :tummenupp

@Marcus: Jag kan bli ghey för dig... hahahhaa

@ all:

Det ni missar lite är den tragiska vinkeln att tjejer som haft många ofta har det inte för att de har en hög sexdrift, utan för att de är bekräftelsehoror som måste få en gnutta närhet för att känna sig levande och därigenom "släpper in" vem som helst för en kram.

Jag känner några, men få, tjejer som verkligen ser på, känner och agerar så som betydligt fler killar gör. Och ja, killar är också bekräftelsehoes.. Men mer ofta med större självdistans vilket inte påverkar dem senare i livet eller deras övriga agerande i samma utsträckning.

Det ni missar lite är den tragiska vinkeln att tjejer som haft många ofta har det inte för att de har en hög sexdrift, utan för att de är bekräftelsehoror som måste få en gnutta närhet för att känna sig levande och därigenom "släpper in" vem som helst för en kram.

Men alla vet att tjejer inte har någon sexdrift i egentlig mening. De använder sina kvinnliga företräden som verktyg för att få som dom vill. Det kan vara vad som helst; få kedjan justerad/däcken bytta på hojen, nånting gjort i hemmet, snärja en man att vara pappa till deras barn. När de fått som de vill upphör den påstådda sexdriften tvärt.

Kvinnor kan!

Haha, skicka en strap-on och nån manlig ullaredsparfym så hon känner sig som en man så har du problemet löst

Jag förösker med en annan taktik, jag skickar uppmuntrande mail inför hennes feministhelg under fanan.

Hon höll på halva natten och bombardera med snyft och klagomål och oförskämdheter om vartannat, tror hon borde få sig rejält med Valborgsmys i ett dike för att klarna till igen, synnerligen dimmigt fall. :5sure

Varför blir sådana där attackflator så arga när man inte tycker som dem, någom som vet? Ur ett större perspektiv är det förstås intressant att de som gapar högst om "tolerans" (dvs vänstern) är de som har minst av dito själva, hur blev det på det viset egentligen?

Så länge jag inte vet antalet eller det är med snubbar i min omgivning som jag umgås eller träffar dagligen kvittar det, för stannar hon hos mig betyder det att hon gillar det hon får. Så länge folk är trogna och skyddar sig så skiter jag i det.

Exakt. De som är rädda för tjejer som haft många killar innan de själva måste ju vara de som är osäkra på om deras egen prestation räcker till i bingen för att behålla damen i fråga.

Vad många missar är att det oftast är kvinnor i allmänhet som problematiserar kring detta fenomen med lösaktighet. Hur många gånger har man inte hört tjejer prata skit om andra tjejers sexvanor?

Jag har ärligt talat aldrig hört tjejer snacka ner andra brudar som knullar runt mycket, däremot har jag hört en jävla massa killar som snackar skit om "lösaktiga tjejer".

Last edited:
Jag förösker med en annan taktik, jag skickar uppmuntrande mail inför hennes feministhelg under fanan.

Hon höll på halva natten och bombardera med snyft och klagomål och oförskämdheter om vartannat, tror hon borde få sig rejält med Valborgsmys i ett dike för att klarna till igen, synnerligen dimmigt fall. :5sure

Varför blir sådana där attackflator så arga när man inte tycker som dem, någom som vet? Ur ett större perspektiv är det förstås intressant att de som gapar högst om "tolerans" (dvs vänstern) är de som har minst av dito själva, hur blev det på det viset egentligen?

Det är väl någon form av försvarsbeteende gissar jag på. Är man liten måste man göra sig stor för att synas. På debatt igår var det om huruvida männen skall bli "tvingade" att ta ut fler pappadagar.

Det är en oerhörd genetisk skillnad på kvinnan och mannen i den frågan också, speciellt de första månaderna då spädbarnet kräver så oerhört mycket som bara mamman kan ge. Blir beklämd av att vi i Sverige har så sjuka diskussioner om jämställdhet. Inget annat land i världen är på snudd så jämställda som vi är, ändå är det en jävla diskussion. Jag har personligen aldrig varit med om att jag sett en kvinna bli behandlad annorlunda än en man på de arbetsplatser jag arbetat på. Tvärt om, det är oftast männen som nu för tiden får bära den flaggan.

Avskyr människor som hela tiden jämför mannen och kvinnan. Kan man inte bara acceptera att mannen är det starkare könet, i allt. Eller så får vi börja tävla om jobben, då slipper vi ha könskvotering, då skulle det nog låta annorlunda.

Exakt. De som är rädda för tjejer som haft många killar innan de själva måste ju vara de som är osäkra på om deras egen prestation räcker till i bingen för att behålla damen i fråga.

Jag har ärligt talat aldrig hört tjejer snacka ner andra brudar som knullar runt mycket, däremot har jag hört en jävla massa killar som snackar skit om "lösaktiga tjejer".

De jag umgåtts med har på ett sätt framhävt tjejerna som kanske legat mycket, på ett positivt sätt. Medan tjejer manipulerar varandra och smutskastar så fort dem får chansen, om individen kan tjäna på det.

Jag har aldrig reflekterat över hur många sexpartners min sambo haft. Skulle inte röra mig i ryggen - visst om hon hade ett förflutet som porrskådis är en femma, men ett normalt sexliv är inget jag bryr mig om. Snarare tvärt om, det visar att man har en sund inställning.

Last edited:
Avskyr människor som hela tiden jämför mannen och kvinnan. Kan man inte bara acceptera att mannen är det starkare könet, i allt. Eller så får vi börja tävla om jobben, då slipper vi ha könskvotering, då skulle det nog låta annorlunda.

Hmmm...

Måste bromsa lite där. Både min nuvarande och före detta är/var i särklass grymma i sina yrken. Presterade mer med högre kvalitet och trevligare ton än sina manliga kollegor. Jag har haft egna kollegor som bevisat detsamma. De (tyvärr få) tjejer som faktiskt ser till att skaffa sig en karriär är i många fall oerhört duktiga (duktighetskomplex månne, men det levererar).

Sen finns ju en skara som kliver över lik för att nå dit de vill, och den andelen är nog OCKSÅ betydligt större bland kvinnor än män (svårt att räkna på pga den ngt ojämna fördelningen från start).

Och vad är det du gör då?

Edit: Jag vill ju påpeka att det inte ska vara nån skillnad på synen och bedömmandet av en kvinna gentemot en man som haft flera sexuella partners.

Sitter i en diskussion i ämnet, jag jämför aldrig kvinna / man i vardagen, reflekterar inte ens över det. Men en diskussion som denna kan jag gärna ödsla lite tid på. Missförstå mig rätt och välj inte ut små enstaka rader att kommentera, för en diskussion och häng inte upp dig på en mening

Hmmm...

Måste bromsa lite där. Både min nuvarande och före detta är/var i särklass grymma i sina yrken. Presterade mer med högre kvalitet och trevligare ton än sina manliga kollegor. Jag har haft egna kollegor som bevisat detsamma. De (tyvärr få) tjejer som faktiskt ser till att skaffa sig en karriär är i många fall oerhört duktiga (duktighetskomplex månne, men det levererar).

Sen finns ju en skara som kliver över lik för att nå dit de vill, och den andelen är nog OCKSÅ betydligt större bland kvinnor än män (svårt att räkna på pga den ngt ojämna fördelningen från start).

Precis som jag skriver, då behöver dem inte könskvoteras in, dem fick väl jobbet för att dem var grymma på det? Könskvotering ställer till stora problem åt båda hållen. Det finns många yrken som inte passar för majoriteten av männen heller. Självklart generaliserade jag stenhårt men du förstår min synpunkt.

Könskvotering är ju endast riktat åt ett håll, det är ingen som vågar uttala det, men alla vet ju det.

Last edited:
Killar vill ha en brud som är askåt hela tiden så dom kan ligga en massa. Men ändå vill dom inte ha en brud som legat med en massa killar. :va
Hur många en brud har legat med skiter jag i. Jag tar hellre en brud som legat med många kontra en oskuld, helt enkelt för att en oskuld generellt är sämre och mer osäker i sängen. Jag har inget som helst intresse av att lära upp en tjej utan vill ha en tjej som vågar ta för sig.

Det finns typ bara en anledning till att vilja ta en oskuld, att ens eget ego ska veta att jag är den bästa hon haft... men det ger mig absolut inte ett skit längre. Hellre bra sex.... HAIL bra sex :tummenupp

Trevlig Valborg på er alla, se till att ligga ordentligt nu ;)

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen