Skillnaden mellan tjejer och killar på antal dom haft sex med.

• Thread starter Thread starter Allstaar
  • Start date Start date
Måste hon ha legat med en massa killar för att vara kåt :va

Minns ett par stycken från min ungdom som inte var sådana :skavsår

nä absolut inte, men det är ingen on eller off knapp direkt. alla har olika stor sexlust o dom som har mycket har oftast alltid mycket, samma sak med dom som inte har så stor sexlust.

vissa tycker väl om att "provköra" nytt hela tiden, vissa tycker om att ha en/flera fasta KK. Pratar båda könen nu.

Ja, mycket.
Att två människor med exakt likadant beteende blir bemötta helt olika är ju bara tragiskt. Den ena hyllas, den andre fördöms.
Det hela vilar ju på en helt föråldrad könssyn som är nedlåtande både gentemot män och kvinnor.

Snubben som skrev det dära idiotiska och ytterst tramsiga jämförelsen med "nycklar och lås" kan ju inte vara riktigt funtad.

I pity the fool.

Män och kvinnor är olika, det är väl inget konstigt med det?
En man som har ett barn sugandes på sin bröstvårta är sinnessjuk, en kvinna i samma situation ammar förmodligen - same same men ändå hyfsat different.

För övrigt ligger det ju i mannens natur att skaffa max antal ungar, vilket då kräver mycket ligga. Det är även därför vi är fertila til we die medan ni har kort tid på er, era gener är inte tänkta att föras vidare i samma utsträckning, sorry men det är facts hun'.

En man som har ett barn sugandes på sin bröstvårta är sinnessjuk, en kvinna i samma situation ammar förmodligen - same same men ändå hyfsat different.

För övrigt ligger det ju i mannens natur att skaffa max antal ungar, vilket då kräver mycket ligga. Det är även därför vi är fertila til we die medan ni har kort tid på er, era gener är inte tänkta att föras vidare i samma utsträckning, sorry men det är facts hun'.

Och svaret på varför du kommer bli förevigt singel är besvarad.

finns tjejer som håller med han så det ska nog inte vara svårt för Markus att hitta nån. Det är det som är charmen med att alla är olika, det finns alltid nån som gillar på det sättet man är. Gäller bara att hitta den personen.

Vad är det med dig som gör att du blir så provocerad av fakta? :confused:
Jag vet i och för sig att det här ämnet är känsligt för dig av vissa skäl men tänk på pulsen människa.
För övrigt är jag möjligen singel in your dreams. :slicka

Åker man till Thailand så bör man se till att inhandla en nyckel där det står "only pussy use". Ganska lätt att masken har ruttnat in och förvandlats till ett gäggveck...

Äsch va fan, siffran i sig är ju inget "problem", det handlar ju om individens attityd/personlighet.

Och sen är vi självklart alla olika, och jag bedömer mig själv väldigt liberal när det kommer till sex, men kan faktiskt inte riktigt fatta folk "med hög siffra" - i min värld har kvalité (förhållande och KK) bra mycket mer värde än kvantitet (ONS).
Hur tänker man där och då hela tiden? (förutom med 2 liter skvalpande runt i hjärn-gelen)

ONS kan funka, och visst händer det att man känner "ehmm... nej du, vi klickar inte bra" och det får bli just ett ONS, men allt som oftast (sällan hehe) så siktar och hoppas jag på KK, för kan man utvecklas tillsammans så blir allt bättre och riktigt bra.

Vad är det med dig som gör att du blir så provocerad av fakta? :confused:
Jag vet i och för sig att det här ämnet är känsligt för dig av vissa skäl men tänk på pulsen människa.
För övrigt är jag möjligen singel in your dreams. :slicka

Fakta? Please..

Att jämföra en unge som suger på en mans bröst med en kvinna som ammar är för det första befängd. Den ena har bara en bröstvårta, men den andre har mjölken, men du kanske missade biologilektionerna?
Och för övrig handlar denna tråd inte om biologi, så varför ta ett biologisk exempel överhuvudtaget?

Tråden handlar om skillanden mellan män och kvinnor, dvs den sociologiska och psykologiska skillnaden i synen på dessa två, och hur olika de döms för exakt samma beteende.
Tragiskt att ens ha denna diskussion...

Precis, vissa arab- och afrikanska kulturer kör fortfarande det gamla beprövade evolutionsknepet.

Fakta? Please..

Att jämföra en unge som suger på en mans bröst med en kvinna som ammar är för det första befängd. Den ena har bara en bröstvårta, men den andre har mjölken, men du kanske missade biologilektionerna?
Och för övrig handlar denna tråd inte om biologi, så varför ta ett biologisk exempel överhuvudtaget?

Tråden handlar om skillanden mellan män och kvinnor, dvs den sociologiska och psykologiska skillnaden i synen på dessa två, och hur olika de döms för exakt samma beteende.

Fakta är att män och kvinnor skiljer sig på en rad sätt, att du begränsat diskussionen till något socialt mumbojumbo som ändras från årtionde till årtionde förändrar ingenting i det hänseendet. Dessutom är det inte så många här som är så orienterade i orientalisk dans och könsmaktordning och andra kurser du slösar din tid på.

Jag begriper verkligen inte varför inte biologi kan diskuteras i samband med en beteendediskussion, kan det vara för att väldigt lite av den riktiga vetenskapen stödjer er attackfeministers förvridna världsbild? :gnissla

Fakta? Please..

Pratar vi kring den psykosociala problematiken så härstammar den också från det genetiska vi har i oss. Precis samma som en kvinna gör sig fin gör ett djur sig fint för att locka till sig en partner. Listan kan göras lång.

Vad många missar är att det oftast är kvinnor i allmänhet som problematiserar kring detta fenomen med lösaktighet. Hur många gånger har man inte hört tjejer prata skit om andra tjejers sexvanor?

:ligga?

:D:D:D:D:D:D:D

Fakta är att män och kvinnor skiljer sig på en rad sätt, att du begränsat diskussionen till något socialt mumbojumbo som ändras från årtionde till årtionde förändrar ingenting i det hänseendet. Dessutom är det inte så många här som är så orienterade i orientalisk dans och könsmaktordning och andra kurser du slösar din tid på.

Jag begriper verkligen inte varför inte biologi kan diskuteras i samband med en beteendediskussion, kan det vara för att väldigt lite av den riktiga vetenskapen stödjer er attackfeministers förvridna världsbild? :gnissla

Kolla svtplay på fittcrew. Du kommer avlida av hat. Feministerna, eller vad skall man kalla dem, manshatarna - där vissa väljer att operera sig till män, och pratar om att "kön är ljug". Jahpp!

Du säger ju emot dej själv igen. Du vill nog inte bry dej, fast innerst inne så gör du det ändå.

Och det här med att du inte ens frågar, och specielllt om du är intresserad av tjejen i fråga, visar ju tydligt på att du inte vill ens veta av att hon har haft en sexuell historia och sexuella partners innan dej. Du vill nog känna att du är den förste innerst inne :tungan

Nu analyserar du lite för mycket tror jag :D

Man vill ju inte hålla på och lära upp från grunden, det är bara jobbigt. Räcker bra med de små justeringarna från bådas håll så man blir samspelta ;)

Jag vill märka vad hon kan och inte kan fysiskt, vad hon säger verbalt är inte lika givande för mig :D Missförstå mig rätt den här gången... :tungan

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back