newk
I eat tacos.
http://www.jaylenosgarage.com/at-the-garage/motorcycles/2010-bmw-s-1000-rr/
Man blir bara mer o mer sugen på en sån där.
Man blir bara mer o mer sugen på en sån där.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Bike Stop i Linköping kommer att ha en för provkörning hela sommaren![]()

Fattar inte varför alla vill ha den där hojen helt seriöst jag tror inte att den är så jätte rolig att köra på gata om man inte ligger och pressar den...
Vad jag hört så ligger alla effekt på toppen...
Säkert jätte många här som kommer utnyttja den till max och ligga och pressa varv stop på gata som tex bulten och bogan!![]()
Fattar inte varför alla vill ha den där hojen helt seriöst jag tror inte att den är så jätte rolig att köra på gata om man inte ligger och pressar den...
Vad jag hört så ligger alla effekt på toppen...
Säkert jätte många här som kommer utnyttja den till max och ligga och pressa varv stop på gata som tex bulten och bogan!![]()
Har nu kört 25 mil med min S, å den e helt kanon. Den effekten som finns räcker för mig än så länge, å då har jag inte varvat mer än 7000 rpm. Eller, jag har fuskat å glidigt upp till 9000 rom ett par ggr, tills varvstoppet går i. Herrejisses vad den klipper iväg efter 8000. Måste i å göra 1:a servicen snart så jag kan testa resten av registret.
Själv så e jag 187 cm å lönnfet, och jag sitter riktigt bra på cykeln.
Blir bara mer och mer nöjd för varje meter som rinner på.
Chassit e urstadigt, å bromsarna e ruskigt bra.
Sen att det finns mer elektronik än en rymdraket, e bara bra då jag inte kör så pass bra att jag skulle klara av cykeln annars.
Ser fram mot att få testa den på riktigt om ett par veckor på Gelleråsen.
//Lasse

Hästkrafterna är inte anledningen till att jag vill ha den. För min del är det elektroniken. Den lär nog göra underverk för självförtroendet när man är ute och kör, vilket i sin tur höjer körglädjen.
Skönt att veta att man kan krama fullt på bromsen när det behövs utan att det släpper. Och att bakhjulet inte sticker iväg för mycket vid gaspådrag under nedlägg. Även om man inte ens kommer i närheten på gatan så är det skönt att slippa att nojja över det.
Perfekt för min del iaf![]()
Du har aldrig slagits av tanken att du kanske bör lära dig att köra?
Kan du inte bromsa utan att de släpper eller ramlar omkull för att de släpper då är det faktiskt riktigt dålig och borde nog satsa mer på körningen än på hojen!
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |