Ny rekordvinnst... Med råge!

Helt fel!
De pengarna har faktiskt skapat hundratals arbetstillfällen. :mattias

Den där har jag missat, men den var inihelvete klockren. Ok, det är världens dyraste dagis för fifflare, kriminella och kommunister. Toppen!
Hoppas skiten dyker under riktigt när deras dopade valuta nu går åt helvete.

Dem kan svarva nya pängar.

Jag undrar vad den medelålders man som vunnit pengarna gör just nu och vad han planerar att göra... Går han till jobbet i morgon tro... Själv hade jag nog suttit på arlanda nu och väntat på ett flyg till ett exotiskt ställe där man kan planera framtiden i lugn och ro... :cool:

Jag undrar vad den medelålders man som vunnit pengarna gör just nu och vad han planerar att göra...

Personligen hade jag funderat på om, hur och när jag ska berätta för min närmaste omgivning att jag vunnit. Det skulle nog vara den svåraste nöten att knäcka. Helst skulle man nog vilja hålla det hemligt, men det kanske inte är möjligt i längden. Blir nog fel hur man än väljer att göra.

På grund av kriminella element hade jag nog gärna sett att ingen utomstående fick veta att man vunnit så mycket pengar. I Italien började t ex maffian leta efter en som vunnit en storvinst. Finns säkert samma typ av kriminalitet här hemma. På travbanorna i landet kan man tydligen sälja sin vinst till någon som vill tvätta pengar och få ännu mer pengar på kuppen.

Frågan är hur man döljer att man har en större förmögenhet i det här landet när alla uppgifter om en är så pass lätta att få tag i.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg