Vem fan orkar bry sig längre

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Tänkte att att detta skulle vara tråden för oss företagare, ni vet vi som enligt kommunistdfackets regler och stadgar minsann tjänar miljarder?? att vi företagare fått gå ner i lön för att få finnas kvar är det ju ingen som bryr sig om, nä alla FÖRETAGE TJÄNAr JU SOM, ERICSSON; ATLAS, >VOLVO VD:ar och de andra......'
Massor av miljarder vad ska du göra för dina?

Jag e bara anställd,och vill ha mera betalt för att alla företag tjänar asamycket deg. :tummenupp

Jag ska köpa ett fattigt land.

Kan inte gå fel när en Henrik styr...

Henrik

Jag driver företag mest för att jag går igång på att stå över andra människor... Hellst hade jag vart diktator men man måste ju börja nånstanns! Pengarna kommer i sista hand.. :)

Hej jag heter Jonas och jag är JÄTTERIK mina små arbetstagare drar in en j-vla massa deg till mig hela tiden , nån som vill ha?.

Vet flera egna företagare som klagar på att det är svårt att få lönsamhet. -Frågan är om det beror på fackföreningarna, staten, EU eller att företagaren har en icke bärkraftig affärside...?

Osund konkurrens uppstår när företag bryter mot lagar och avtal.

Facket övervakar att företagen följer lagar och avtal.

http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4628646&postcount=61
Jaså viste inte att facket va en ekobrottsavdelning?

Facket bygger på att dom starka ska dra upp slödret så alla får det lika, Vilket är en patetiskt ynklig ide.
Jag satsar på att vara bättre än de sämsta alltså sinkar det mig.

/en sketen lagerarbetande timanstäld men med ambitioner och planer på hur jag ska ta mig vidare.

Jaså viste inte att facket va en ekobrottsavdelning?

Facket bygger på att dom starka ska dra upp slödret så alla får det lika, Vilket är en patetiskt ynklig ide.
Jag satsar på att vara bättre än de sämsta alltså sinkar det mig.

/en sketen lagerarbetande timanstäld men med ambitioner och planer på hur jag ska ta mig vidare.

Skulle behövas mer folk som dig:tummenupp jag är så trött på att alla skall ha det så bra:gnissla det är dags att inse det är skillnad på kreti o pleti.

Startade mitt företag för 1,5 år sedan, första frågan jag fick av mina dåvarande arbetskamrater var "Vad ska du ha för tjänstebil?" :)
Är det inte konstgt att folk som tror att det är så bra att vara egenföretagare inte startar eget? Medans vi som vet att det i de flesta fall innebär hårt jobb, sena kvällar och usel lön glatt kastar oss in i det :näsblod

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg