Lyxfällan!

Blir alltid så glad när man ser programmen och vet att man själv har totalkoll på ekonomin. :)

Jag fixar fan inte att kolla på så korkade människor.

Det var ett tag sen jag såg programmet, men jag såg hastigt någon trailer igår. En tjej och kille som kramades över något bord och det var snyft och elände. :rolleyes:

Men blir förbannad.!!

Jag fixar fan inte att kolla på så korkade människor.

Det var ett tag sen jag såg programmet, men jag såg hastigt någon trailer igår. En tjej och kille som kramades över något bord och det var snyft och elände. :rolleyes:

Men blir förbannad.!!

Det mest tragiska är att ofta är det räntekostnaderna som är astronomiska, själva prylarna går ju trots allt att få tillbaka lite pengar på.

Ang gårdagens program..

Okej jag förstår att hon behövde skaffa ett bättre betalt arbete men han tjänade knappast bra heller, fick ut runt 14700 efter skatt om jag såg rätt, varför skicka dem inte ut honom att skaffa ett bättre jobb också :huvet

Och behöver verkligen man få dit lyxfällan för att komma till insikt skaffa ett bättre jobb :död.

Ang gårdagens program..

Okej jag förstår att hon behövde skaffa ett bättre betalt arbete men han tjänade knappast bra heller, fick ut runt 14700 efter skatt om jag såg rätt, varför skicka dem inte ut honom att skaffa ett bättre jobb också :huvet

Och behöver verkligen man få dit lyxfällan för att komma till insikt skaffa ett bättre jobb :död.

Frågan jag ställer mig är hur kan man vara så urbota jeffla stendum så att man med så låg inkomst fixar så att man har utgifter på 43000:- per månad. :huvet Är man så korkad så får man skylla sig själv och förtjänar att ha fogden efter sig tycker jag.

Inte en jävel som är med i programmet vet vad räntor är. 17% ränta.. vad är det? Doh!

Ang gårdagens program..

mja problemet är inte inkomsterna utan utgifterna såg iof inte programet men med tanke på att jag har 3500 i avgifter inkl garage så anser jag att man kan få en skit lön att räcka, sa inte att det va kul men de e väll inte vad programet handla om?

Oj oj, den bruden är inte att leka med. "Räkningarna får växa på sitt håll, de är inte så viktiga, oj en häst, den köper jag ..."

Kan bara instämma, det verkar helt osannolikt!? Hur kan en människa ha sådan total avsaknad av ekonomisk insikt?

Blev förbannad redan när jag såg introduktionen, hur ska det här sluta?:mad:

Hon måste ju för fan omyndigförklaras! Hon har förstört min kväll, jävla pucko. Jag känner att jag måste börja knarka eller nått.. jag skyller på fanskapet på televisionen. Kan inte se något mer....

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back